Hej Aminoer Jeg har pga. en skulderskade været sygemeldt siden juni måned sidste år. Efterfølgende har jeg så fået konstateret tennisalbue i begge albuer. Både min læge og kommunen mente at jeg skulle revalideres evt. have et skånejob da jeg aldrig ville kunne arbejde fuldtid pga. mine skavanker. Jeg var dog af en anden opfattelse. Efter en del snak med min sagsbehandler blev jeg henvist til Projekt Mikrolån, som Århus kommune laver. Sammen med 8 andre har jeg gennemført mikrolåns forløbet som Århus kommune laver for folk som af den ene eller anden grund har været sygemeldt, på kontanthjælp eller førtidspension med henblik på at man bliver selvstændig og dermed selvforsørgende. Nå men vi har gennemgået bla. regnskabskole og personlighedsudvikling. Desværre indeholdt projektet kun minimalt med markedsføring, så jeg vil høre om der skulle være nogen herinde, som kunne tænke at hjælpe os. Jeg havde tænkt at du/i kunne komme og holde et foredrag/undervisning i markedsføring enten online eller offline eller hvis du er erfaren iværksætter og kunne tænke dig at hjælpe en flok nye iværksættere på rette vej. Vi er også åben over for andre forslag, som kan hjælpe os godt igang. Da vi først er startet som selvstændig den 1. Marts har vi desværre ikke råd til at betale ret meget for undervisning/foredrag, men håber at der er nogle aminoer, som kunne tænke sig at hjælpe os på vej. Hvis der melder sig nogle interessante folk er jeg sikker på at der nok kommer 10-15 stykker fra tidligere hold. Dermed får du mulighed for at hjælpe en flok nye iværksættere godt på vej og samtidig evt. markedsføre dig selv og evt. produkt hvis du vil. Foredrag/kursus kommer til at foregå i Lystrup eller Århus. Håber der er nogle herinde, som har tid/lyst til at dele ud af deres erfaring med at være selvstændig. Mvh Kim |
Er der ingen som kan hjælpe?