Hej Jens.
Jeg har været kunde hos webglobe på en service som Scannet desværre ikke har.
Det er jeg ikke mere.
De virker, hos webglobe flinke nok NÅR man kan komme igennem på telefonen til dem.
Men for ikke så lang tid siden fik jeg en rykker for en faktura jeg aldrig skulle have modtaget til at starte med.
Fakturaen kom som følge af, at de havde ændret en fri service til et abonement. De havde bare glemt at fortælle det.
Det kan jeg leve med. Menneskelige fejl kan ske.
Men da jeg så prøvede at kontakte dem for at afklare tingene kunne jeg kun kontakte dem i arbejdstiden ved at oprette en "sag" på deres hjemmeside.
Det fik mig godt nok til at flegne ud.
... og det skal der RIGTIG meget til.
Man føler sig totalt magtesløs. Jeg ønsker som alle andre retskafne danskere ikke at der er sager, der hænger og flagrer og er uafklarede. Så jeg var tvunget til at bruge tid på at finde ud af at oprette sagen i deres kryptiske system, finde brugernavn, password, blot for at få lov til at få en forklaring på en ford... faktura de "kom til" at sende til mig uden at det var aftalt på forhånd.
Så jeg smuttede igen.
Venlig hilsen, Christian