Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen der har erfaringer med følgende firma ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Kalvehave
Tilmeldt 31. Oct 06
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.webglobe.dk/ 

Det ser rimelig professionelt ud, men er der nogen der har arbejdet sammen med dem ?

Eller kender I andre steder der kunne være ligeså interessante med hensyn til en dedikeret server ?
Det er vigtigt at den er meget hurtig og det betyder ikke så meget om den så koster lidt mere!

Håber der er nogen der kan give lidt input her

MVH Jens K

De venligste hilsner Jens Kristoffersen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:49

Hej Jens

Prøv evt lige at tjekke Scannet ud, de har god og hurtig og den er åben til kl. 24.00 og deres produkterer stabile, jeg køre exchange server og den har aldrig været nede i det år jeg har haft løsningen.

Fra Kalvehave
Tilmeldt 31. Oct 06
Skrevet kl. 08:59

Tak for svaret Henning... Det kunne godt være at jeg lige skulle kigge lidt nærmere på dem. Smile

MVH. Jens K

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:05

Hej Jens.

Jeg har været kunde hos webglobe på en service som Scannet desværre ikke har.

Det er jeg ikke mere.

De virker, hos webglobe flinke nok NÅR man kan komme igennem på telefonen til dem.

Men for ikke så lang tid siden fik jeg en rykker for en faktura jeg aldrig skulle have modtaget til at starte med.

Fakturaen kom som følge af, at de havde ændret en fri service til et abonement. De havde bare glemt at fortælle det.

Det kan jeg leve med. Menneskelige fejl kan ske.

Men da jeg så prøvede at kontakte dem for at afklare tingene kunne jeg kun kontakte dem i arbejdstiden ved at oprette en "sag" på deres hjemmeside.

Det fik mig godt nok til at flegne ud. Angry... og det skal der RIGTIG meget til.

Man føler sig totalt magtesløs. Jeg ønsker som alle andre retskafne danskere ikke at der er sager, der hænger og flagrer og er uafklarede. Så jeg var tvunget til at bruge tid på at finde ud af at oprette sagen i deres kryptiske system, finde brugernavn, password, blot for at få lov til at få en forklaring på en ford... faktura de "kom til" at sende til mig uden at det var aftalt på forhånd.

Så jeg smuttede igen.

Venlig hilsen, Christian

Fra Kalvehave
Tilmeldt 31. Oct 06
Skrevet kl. 09:17

Hej Christian... Tak for dit bidrag !

Det er altid rart at høre andres erfaringer inden man bestemmer sig til købe noget.

Jeg vil meget hellere bruge lidt længere tid på at finde den rigtige samarbejdspartner og vil også meget gerne betale for den gode service og et godt produkt, det vigtigste er at kunderne får et godt produkt og en god oppetid. !!!

Jens K

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:31

Jeg kender folkene bag webglobe og de er vældige fornuftige, dog har jeg også hørt en del troværdige klager over dem.

Deres linie er Danmark er kun en 100mbit linie og koster en formue, derfor er deres høj-kvalitet hosting relativt dyrt. Deres linie er Tyskland er væsentligt stører og billigere, dvs deres billig hosting har en rigtig god forbindelse.

Jeg har oplevet problemer med svartider til Tyske servere og jeg har oplevet problemer i forbindelse nedetider og igangsættelse af afhjælpning og det er som oftest fordi de fleste virksomheder der har tysk hosting blot reseller for et eller flere firmaer.

Så jeg vil ihvertfald anbefale dig at få en Dansk server hvis du vælger at handle ved dem.

Mht. andre steder med dedikerede servere vil jeg da skynde mig at anbefale mig selv, http://www.specialhosting.dk vi kan levere relativt billige løsninger hvis du ønsker det men vi foretrækker dog at sælge dig en kvalitetsløsning. Men skriv eller ring hvis du vil høre mere om det :) 

Fra Kalvehave
Tilmeldt 31. Oct 06
Skrevet kl. 09:46

Hej Mikkel...

Tak for dit indlæg. Vi har idag en serverløsning i Tyskland, ikke en billig en, men problemet er som du siger at den er altså ikke så stabil og heller ikke særlig hurtigt. Det kan godt være at der findes nogen som er, det skal jeg ikke kunne sige.

Men jeg vil meget gerne have en Dansk løsning også for at støtte en Dansk virksomhed! Smile
Også foretrækker jeg en 112% kvalitetsløsning, prisen er ikke så relevant.

Jeg får lige Kim, vores "teknikker" til at kontakte dig vedr. et evt. samarbejde, jeg er nemlig ikke så skarp i det tekniske, ja man er jo nødt til at erkende sine fejl mangler.... Big Smile

Jens K

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 11:00
I er også velkommen til at tage et kig på vores løsninger, vi har 24/7 vagttelefon og hoster for en del Amino brugere samt selve Amino siden.
Kvaliteten og servicen er i top - men det er selvfølgelig ikke den mest objektive vurdering når det kommer fra mig selv ;)
Fra Kalvehave
Tilmeldt 31. Oct 06
Skrevet kl. 14:11

Hej Sune...

Tak for svaret...! Jeg har kigget på begge jeres sider, men nu spørger jeg lige lidt til systemet... Smile

Jeg er ude efter noget ligende nedenstående:

Gerne delt server eller en løsning ala reseller system.

* PHP, gerne optimeret til bla. Joomla (mulighed for ASP ville være et plus!)
* 1-20GB plads og en hurtig forbindelse.
* Plesk kontolpanel eller andet god admin panel, regner med mellem 50-100 domains.
* ftp adgang
* Mulighed for administration, oprettelse, og dns styring af domains.
* Eget navn på dns server. F.eks ns1.voresnavn.dk.
* Selv kunne styre tildeling af plads på email/domains.
* Imap/pop3.
* Godt Spamfilter

Jens K

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 14:47
Hej Jens, Vi tilbyder desværre ikke en delt/shared løsning til videresalg, men har en del kunder med et setup baseret på Plesk hvor vi står for at vedligeholde serverne, så det for dem stort set er det samme som hvis de var resellere på et delt miljø - ud over at de har alle systemressourcer allokeret til dem selv og langt større frihed til at få det tilpasset efter deres ønsker.

Har du et telefonnummer jeg kan fange dig på? Det er vist nemmest. Du kan evt. maile det til sune@activewebs.dk hvis du ikke ønsker at have det stående her.
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)