Man må ikke skrive man kun søger freelancere i overskriften, så derfor har jeg måtte ændre i mit indlæg - så bare for lige at sige det igen, her handler det om ENTEN en samarbejdspartner ELLER en freelancer..... Søger en eller flere freelance udvikler til et fremtidigt projekt. Der er er tale om en del back-end der skal kobles op til templates der allerede er fundet tænker selv udvikling i php, men det er udviklerens valg der kan enten være tale om % ejerandel i selskab som ejer/partner eller betaling istedet - det kan udvikleren også selv vælge. Krav: erfaring inden for faget - gerne med henvisning til tidligere projekter høj viden om sikkerhed iværksætterånd struktureret billiggenhed er ikke så vigtig grundet konkurrence på markedet kommer der ikke offentligt oplysninger om selve projektet men kan oplyse det omhandler den finansielle verden og afsætningen af produktet er højere end nogensinde før der er lavet forretningsplan, økonomi, tegninger ect. |
Hej,
Jeg kan kun anbefale dig at kigge på www.magentoxperten.dk
Dine krav passer som sådan på ham. Skriv til mig hvis der er noget du gerne vil vide mere om :)