forstår dig nok ikke-. Private trækninger skal du ha over over mellemregning privat hævning
de to andre over det du beskriver men du kan da ikke bruge bankkonto til dem alle som upload . du skal da altid bruge orignal bilaget til hver af de tre regninger til hver sin upload og hver sin bogføring og er der flere end tre, ja så bilag for hver og en transaktion. Du må aldrig bogføre efter bankkonto alene
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Ok, dvs de private kan jeg lave under Øvrige bilag i Dinero og så bogføre på privat hævet kontoen.
Ja jeg vil bruge bilaget for hver linie på mastercard regningen, og sortere dem ud på de rigtige konti osv. Absolut.
Problemet er jeg skal bruge kontantkøb eller faktura fra leverandør og så oprette Mastercard som leverandør? Hvis jeg gør det sidste får jeg problemer med at de private hævninger ikke kan tilføjes under Køb, men kun under Øvrige bilag.
Hvis dit MC er sat op med månedlig afregning over bank, så opret MC som en særskilt bankkonto og lav månedligt regulering for afregning i mellem MC og bank.
Husk dog at MC afregningen ikke er et bilag i sig selv og du bør bogføre efter de almeindelige kvitteringer mv. Du modtager for disse udgifter.