Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Børnetøj-mærke sælges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj,

Vi søger nogen der kan og vil overtage og videreudvikle på vores børnetøj-mærke (se lidt mere her)

Det er et mindre dansk mærke, med et kæmpe stort potentiale for de rette ejere. 
Mærket står for kvalitet og kreativt, unikt design, og vi har lavet produkter til børn i alderen 0-5 år. 

Fundamentet er støbt og mærket har et rigtigt godt ry og nogle meget, meget tilfredse kunder. Men vi har desværre ikke selv økonomi og tid til at gøre det til det, det kan blive.
Derfor søger vi nu nogen, der har ressourcerne til at overtage og bygge videre på mærket.

Udover mærket følger også ved overtagelse:
 - Domæne
 - Facebook-side med ca. 2000 fans (se siden her)
 - Skitser og fuld rettighed til alle designs
 - Leverandør-kontakter (vi får produceret dansk...samme sted som Molo)
 - Evt. andet - efter ønske og behov 

For den nye initiativrige ejer er der mange spændende veje at kunne gå. Brandet er velegnet til internationalt marked, og med det positive kendskab der allerede nu er skabt for mærket her i landet, vil det blive forholdsvis nemt at komme ud i detailhandlen, hvis man ønsker B2B-handel med produkterne.
Indtil nu har vores produkter kun været tilgængeligt fra egen webshop, og vi har dermed kun kørt med direkte salg til forbrugerne. 

Der er ikke varelager med i overtagelsen.

Har du lyst til at drive og udvikle dit eget børnetøj-mærke - eller kender du nogen, der har - så kontakt os snarest muligt.

De bedste hilsner fra
Rikke og Jens-Christian
kontakt@champsdesign.dk

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke og Jens-Christian,

Jeg er en udlandsdansker og forretningskonsulent med 25 års erfaring og jeg bor i Polen i et område med flere professionelle systuer, og professionelle folks i branchen som kunne hjælpe Jer til at lave Jeres kollektioner prisbilligt i Polen, hvis I fortsætter Jeres firma. Er I interesseret, så skriv til mig på leszek@filmfactory.pl

Min kone er en designer, skrædder og produktionssupervisor med flere års erfaring i børnetøjsbranchen. Hun vil tager sig af Jeres ordrer ... eller ordrer fra de som køber Jeres firma. Vi kan lave Jeres kollektioner lige fra bunden og op til færdige modeller fra billigere end i Danmark materialer som kan købes i Polen. Kvaliteten bliver den samme som om hvis I har produceret det i Danmark, det lover vi. Hvad angår beskyttelsen af copyrights af Jeres designs under produktionen, Polen og Danmark er medlemmer af EU, og er ligeså skrappe til at overholde loven. Jeres designs vil ikke blive solgt under andres mærker, fordi I producere Jeres kollektioner hos os i Polen. 

Held og lykke med salget! Og hvis mærket bliver solgt, fortæl venligst den ny ejer om os. 

Med venlig hilsen, 

Leszek

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)