Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo og Linkbuilding

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 188
Fra  Security Danmark Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften / nat kære aminoer :)

jeg har fået et tilbud på 15 sblog-links med pagerank 1-3 for 175,-/stk er dette et godt tilbud for min hjemmeside ? ( security-danmark.dk )

og hvad går disse sblog-link ud på ?

Mvh

Daniel

Security Danmark

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:18

Sblogs, er blogs opbygget med eneste formål, at ligge artikler/indlæg op og links retur til en bestemt hjemmeside, der så teoretisk vil få gavn af linket.

Om det er et godt tilbud, er svært at vurderer, da det afhænger af de forskellige blogs relevans for din niche og hvilken type kvalitet indlæg / artikler er af.

Er der tale om 800 ords journalist skrevet artikler på blogs, der omhandler sikkerhed, ja så er det et godt tilbud og kan være til gavn, såfremt der linkes på den rigtige måde til dit site.

Er det 200 ords elendig ligegyldig tekst på en blog om cykeldæk med en seo optimeret link titel, så nej.

Er du meget i tvivl om kvaliteten, så bed om et eksempel på en blog og artikel og brug dem eventuelt som Tier 2 links (link til noget andet, der linker til dit site)

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra ÅrhusC
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 00:45

Hvis de links, har bare en smule værdi, ville firmaet ikke kalde dem splog-links, men branche-relaterede links.

Ordet splog er kort for spam-log/blog, og har med stor sandsynlighed ingen gavnlig effekt på dit site.

Arbejder med web, cms og www generelt. Søgemaskineoptimering i særdeleshed

Fra Ringsted
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 188
Fra  Security Danmark Skrevet kl. 03:15

Jeg takker for jeres feedback og som jeg ser det så kan det være noget bras

mvh

Daniel

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 09:18

Efter folk har nu forklaret hvad sblog er, vil jeg gerne sige, hvis du har tid til det sæt dig selv ind i seo og lav det selv. Det tager tid men du vil blive bedre og du skal ikke betale for at komme op på google.

Vi gjord det samme på vores nye shop og efter 1-2 måneder er vi allerede på side 1 med et søgeord. Det går ikke meget stærkt men det går frem ad og man bliver bedre til seo og lærer noget hele tiden :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)