Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en praktikplads hos en fotograf

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Men dejlige fotograf Christina er nået til det punkt i sin uddannelse hvor hun står og mangler en praktikplads.
Jeg bruger hende tit til produktbilleder, hvilket jeg synes hun er rigtig god til men ved også at hun kan meget mere og er klar på en udfordring.

Hvis i vil høre mere så spørg endelig.

Hun bor i øjeblikket i Birkerød så det er primært pladser på Sjælland hun er interesseret i.

Her kan i se hendes facebookside hvor hun har lagt nogle af hendes billeder op: https://www.facebook.com/ChristinaVienbergPhotography

Håber at i kan hjælpe hende.

Med venlig hilsen

Patrick Kronholm

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er hendes ansøgning:

Hej der!
Jeg studere på Københavns Tekniske Skole (KTS), og går på fotograf uddannelsensgrundforløb.
Jeg vil derfor skrive og lægge billeder op af, hvad vi laver. Jeg håber du vil følge med og se mine fremskridt.

Lige nu er jeg på udkig efter en praktikplads med en professionel fotograf.
Så hvis du ønsker, er du velkommen til at dele min side, så budskabet i min søgen, der kan deles med så mange som muligt.
Tak!
I would therefore be writing and put pictures up of what we're doing. I hope you will follow along and see my progress.

Right now I'm looking for an internship with a professional photographer.
So If you wish, you are welcome to share my side, so the message of my quest, can be shared with as many as possible.
Thanks!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)