Hej alle. Men dejlige fotograf Christina er nået til det punkt i sin uddannelse hvor hun står og mangler en praktikplads. Hvis i vil høre mere så spørg endelig. Hun bor i øjeblikket i Birkerød så det er primært pladser på Sjælland hun er interesseret i. Her kan i se hendes facebookside hvor hun har lagt nogle af hendes billeder op: https://www.facebook.com/ChristinaVienbergPhotography Med venlig hilsen Patrick Kronholm |
Hej er hendes ansøgning:
Hej der!
Jeg studere på Københavns Tekniske Skole (KTS), og går på fotograf uddannelsensgrundforløb.
Jeg vil derfor skrive og lægge billeder op af, hvad vi laver. Jeg håber du vil følge med og se mine fremskridt.
Lige nu er jeg på udkig efter en praktikplads med en professionel fotograf.
Så hvis du ønsker, er du velkommen til at dele min side, så budskabet i min søgen, der kan deles med så mange som muligt.
Tak!
I would therefore be writing and put pictures up of what we're doing. I hope you will follow along and see my progress.
Right now I'm looking for an internship with a professional photographer.
So If you wish, you are welcome to share my side, so the message of my quest, can be shared with as many as possible.
Thanks!