Mon? |
Om den gør - det var da godt nok en af de mere alternative ;-)
Nu er det ikke fordi jeg personligt har noget imod store signature, men er bange for at du hurtigt vil få en del klager over størrelsen på denne, hmm. |
|
Der er vist en lidt dybere mening med: 'Marsvin Sucks' ;-)) |
I ultrakorte træk er historien: Folk bestiller ting på webshops til betaling med bankoverførsel, får varene, sætter aldrig penge ind. Disse mennesker bliver navngivet i ovenstående tråd og flere webshopejere træder til og fortæller om problemer med disse mennesker. (2 forskellige par, hvoraf det ene er fra Odense og det andet fra Hvidovre). I min shop, har vi haft besøg af dem begge, og i det ene tilfælde nåede vi at sende et par sko til hende, inden vi opdagede fejlen. Jeg har så googlet hende intensivt og har lært en del om hende. I tråden, træder én frem og skriver at han/hun faktisk kender vedkommende og jeg skriver følgende: "Well, fortæl hende at hun skylder mig 490 kr., og at man i øvrigt er et .. og så var der én, der blev sur på mig over at jeg gjorde mig morsom på bekostning af en tyvagtig kosts hobby. Herefter måtte jeg selvfølgelig kreere denne signatur, samtidigt med at jeg i tråden undskyldte, hvis jeg havde været insensitiv overfor folk der er fans af gnavere. So there it is... men jeg skal nok fjerne signaturen, så snart vandende har lagt sig! ;-) |