Jeg er lidt i tvivl om hvor jeg skal skrive dette henne. Men står til at skulle flytte nogle firma servere og hardware til min private bolig. Men hvordan forholder det sig regelmæssigt med hensyn til hvad firmaet må betale af denne udgift.
Må firmaet betale hele elregningen (inklusive privat forbrug)? Eller hvordan skal det beregnes. Er det et krav at der er separat måler?
Det ville være en meget stor udgift at skulle lave et helt separat elnet i ejendommen, så det vil jeg gerne undgå.
Hvorfor i alverden vil du sætte servere op på din private ejendom? Dét er uden undtagelse en fejl - der findes simpelthen ingen valid undskyldning for det.
Når det så er sagt, så skal du selvfølgelig have en elektrikker til at sætte en bi-måler op og nogle stik til dine erhvervsmaskiner ... ligesom du skal kunne bevise at du ikke bruger udstyret privat.
generelt enig i . don´t men ja bimåler vil være bedst - da skats skøn kunne gå gal vej og du må naturligvis ikke lade virksomheden betale noget privat el - og servere kan jo trække ret vildt og en bimåler i det lokale er ikke ret dyrt - du skal måske også ha køling på dem - jeg ville aldrig tage dem hjem
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER