Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har ingen ide

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amioner!

Jeg har længe tænkt over mulighederne, for at starte egen virksomhed, men jeg mangler en ide. Der har tidligere været nogle ideer, som har fanget min interesse, og jeg har også begået mig på salgsmarkedet, hvilket fungerede meget fint. Jeg valgte dog, at stoppe med salget af produkterne, da det ikke kune betale sig. Jeg har haft en del ideer, men mange af dem er økonomiske svære at realisere, da jeg er 16 år. Jeg brænder virkelig for iværksætteri, og glæder mig til den dag jeg kan leve drømmen ud som en af jer.

Interreser:

Jeg er meget sportslig, og træner fitness flere gange om ugen, inklusiv sund kost. Med sport inkludere også, forskellige sportsgrene.

Jeg synes den lidt dyrere tilværelse, er meget interesant sådanne ting som biler, ure og den lidt dyrere alkohol (jeg ved godt at det er urealistisk, i forhold til at starte virksomhed omkring det). I forhold til min alder, kan man vil også kalde fester for en interesse eller en prioritet, det hygger jeg mig ihvertfald også med.  

Iværksætteri, det er jo sådan set derfor jeg skriver, men jeg bruger mange timer ugentligt, på at lære mere om iværksætteri.

Jeg går også op i påklædning, hvor jeg ofte har tænkt på mit eget tøj mærke, hvilket jeg ved ikke er en let branche.

(Nogle af mine interesser)

Min forhåbning om denne artikel, var blot at få noget response som fik mig til at tænke i nogle andre banner, og noget mere viden omkring muligheden for start af virksomhed i min alder.

Hilsen Christoffer

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad har du haft solgt som ikke kunne betale sig ?

 - En dropshipping webshop er noget der kan startes op ret billigt, men ellers havde jeg nok skrevet alle dine interresser ned på et papir, lavet noget brainstorm. Set hvad du måske kan gøre anderledes end de nuværende butikker inden for X område, og afprøvet det.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan jo starte med at sige, at hvis du holder dig under 50.000 kr i salg/omsætningen inden for en hvilken som helst 12 mdr periode, så kan du starte uden at registrere dig som DRIVE VIRKSOMHED UDEN MOMS - Kan du forvente at komme over 50.000 kr skal du stifte virksomhed

Der skal du søge statsamtet om DISPENSTATION TIL AT STIFTE VIRKSOMHED SOM UMYNDIG LINKET 

Det med hvad du skal vælge, må vist siges at være noget der er meget vanskeligt at råde om derimod

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du mangler en idé siger du? - Husk at der ikke er nogen grund til at opfinde den runde tallerken igen. Find et marked hvor du mener der "er et hul" og hvor du altså kan gøre det bedre end de nuværende virksomheder.

Du skal ikke opfinde noget, medmindre du er opfinder Yes

Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 86
Fra  LKH Byg ApS & LK Epoxy Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer.

Du er da i en alder hvor alt foregår på en pc, er der så ikke en af de interreser du har hvor der mangler noget som folk ikke kan undvære som ud måske ku impotere og sælge, prøv at del dine interreser op og gå på nettet og find ting som måske ikke er i dk pt. ved godt at du skal have en til at skrive for dig.

Hvad er du? kontor mand eller håndværker type og hvor vil du gerne ende i erhvervs livet senere? altså prøv at find en linje i dine tanker::))

Klø på::))

Fra Køge
Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest mange tak for dit svar!

Jeg begyndte ca. for et halvt år siden, med at sælge Iphone tilbehør, som var købt hjem fra Kina. Jeg solgte egentligt udemærket men, produkterne var ikke særlig gode, og tjente ikke mange penge. Jeg valgte at starte småt og ikke sælge noget specielt, for at lære om marketing. Jeg lærte faktisk rigtigt meget på de måneder jeg havde det kørende (ca. 3 måneder) men har nu valgt at starte mere seriøst op med meget højere ambitioner :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)