Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hey aminoer! søger i en ungarbejder!!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hej aminoer!

jeg er en frisk knægt på 16 år, som søger et fritidsarbejde.  Jeg bor i i Vborg, så hvis du står og mangler en frisk knægt, fuld af energi til pakning af pakker eller til salg over telefon, altså alt mellem himmel og jord. Eller trænger du til, at der kommer nye kræfter i firmaet, eller at hverdagen bliver bliver nemmere eller mere overskuelig, så jeg den rette mand for dig!

erfaringer:

jeg har omdelt Onsdagsavisen, reklamer, og morgenavisen Jyllandsposten

så har jeg også 2 år sælger erfaring i bagen, hvor jeg har stået som sælger i butik, og på store outletmesser landet over.

kvaliteter:

Jeg er meget fleksibel m.h.t. arbejdstider, og arbejder gerne i weekender. hvis du vælger mig lover jeg dig at levere resultater, og lægge 100 procent liv og sjæl i mit arbejde, jeg levere aldrig et halv færdig projekt. jeg har altid fået vide af folk,og min arbejdsgiver, at jeg er en rigtig god sælger.

drøm:

min største drøm er, at blive iværksætter. så derfor er jeg rigtig sulten efter erfaring, og gode råd. så hvis du er en ny udklækket iværksætter eller erfaring, så er jeg den rigtig mand for dig! da jeg selv har den store iværksætter i maven, så hvis du vælger mig for du også en rigitig motiveret kollega.

så hvis du synes det lyd interessant er du mere end velkommen til, at smide en besked pb, eller over mail nillerniller9@gmail.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)