Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fotografering

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved af erfaring at det ikke nytter at sidde med et produkt, hvis ikke det kommer ud og bliver set. Det har jeg selv gjort vha. en internetside, direct-mail med et link til hjemmesiden og reklamebreve til udvalgte personer.
Jeg kan hjælpe med fotos til dette : portrætter af personalet, produktbilleder, billeder af lokaler/showroom el. lign. Send mig en mail med dine tanker, så kan vi tage den derfra. michael@mp-photo.com
Jeg valgte selv at lave min hjemmeside vha. lån af en manual på biblioteket. Det tog lange aftener at lære, men jeg syntes det er godt givet ud nu. Jeg kan ændre indholdet på min side på få minutter og er ikke afhængig af hvornår en ekstern computerperson har tid til at hjælpe mig. Indrømmet, det er ikke en meget avanceret side med web-shop olign. men den viser det produkt jeg sælger og når ud til folk jeg ikke selv ville kunne opsøge. Derudover er en krone sparet, jo en krone tjent
Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Godt gået, sitet ser rigtig godt og enkelt ud.
Var lige et smut forbi, da jeg selv inden længe skal bruge en dygtig( læs billig) fotograf til nogle flotte produkt foto.
Lige et par velmente råd omkring dit site:
Lav en tynd sort streg rundt om dine flotte billeder, hvilket vil gøre dem endnu flottere - og vælg en anden baggrund, f.eks. koksgrå, hvid ødelægger dine foto.
Et flot farvefoto ( af giraffen) under "Kontakt" evt. sammen med en kontaktformular vil hæve dete hele lidt mere.
Den " bundlinie " er ulæselig(selv med briller) gør den lidt større og evt. kursiv.
 
Bare et par velmente råd - og kom så ud og tage nogle fede billeder i dette skønne frostvejr, det kunne der evt. være salg i ( opbyg dit eget billedarkiv) - så vil jeg gerne være den første kunde.
Held og lykke
 
Bedste hilsner

Peter
Danmarkshop.com

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg er helt enig med Heidis indvendinger...
(men jeg kunne ikke se nogen ''giraf'' )
Men flotte fotos!
Tilmeldt 27. Dec 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.
Din side er flot ja:)

Det eneste jeg ville fjerne hvis jeg var dig er det resize af vinduet! Det er virkelig noget af det mest belastende :)

Ellers godt arbejde.
Og det er sagt fra en webnørd :)
Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja den der browser resize bør du absolut skille dig af med - den er i hvert fald god til at jage kunder væk. Jeg kan bestemt ikke li sider der piller ved min browser.

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

På et tidspunkt blev der på Amino talt om "egne fotos" ctr.  "prof. fotos". I den forbindelse nævnte nogen et "fototelt" eller lignende som kunne bruges af amatøren til eget brug, når man ikke lige havde mod på at lade en prof. kaste sig over sagerne.

Hvem har erfaring med det - og kan give mig linket. Jeg kan ikke rigtig finde det via søgefunktionen.
 
 
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv at spørg inde i forummet istedet her hvor en person ligger et tilbud frem.

 
ja også søger du endda en løsning så du slipper for overstående service :-)
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Firecheif: ?!?!?!!? - hvor vil du hen ?

Se trådens emne !

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

hihi prøv nu lige at se hvor du befinder dig. Vi er rent faktisk under "jeg har et godt tilbud til dig" hvor en fotograf tilbyder han service.......også spørger du om i samme tråd om nogen kan hjælpe dig til en billigere løsning.

 
Så vågn lige op :-)
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)