Jeg er på udkig efter at lave en aftale med en leverandør om at køre vores vin ud til restauranter i hele DK.
Det vil typisk dreje sig om 20-50 kasser vin, hvor ofte kan jeg ikke sige endnu, men omkring juni vil jeg regne med at der skal leveres til ca. 30 restauranter og derefter vil ordrene komme mere drypvis.
Håber der er nogen der vil indgå i forhandling om en sådanne aftale eller nogen som kan anbefale et fragtfirma.
Hilsen
Michael
import og produktion af varer fra Asien, med særlig fokus på Kina og Filippinerne. www.wiisimport.dk
Prøv evt at kigge på post Danmark løsninger med forsendelse på paller (også halv og kvart) de har nogen standard priser, men den kan forhandles, alt efter antal forsendelser
Vi i SmallDelivery er ved at starte et fragtfirma, der sørger for dag-til-dag leveringer i hele Danmark. Du kan evt. sende en mail på support@smalldelivery.dk hvis dette har interesse og du endnu ikke har fundet en god fragtservice.
Vi har online tracking i alle vores biler. Pt. har vi base i Aarhus - men fra 1/6 etablerer vi i KBH og Odense med eget lager.