Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsanalyse og indkøber i DK, Sverige og Norge. Hvem kan hjælpe?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har fået fat i nogle virkelig flotte wallstickers med ikoner som sangere, skuespillere og fodboldspillere m.fl. som jeg gerne vil afsætte i Danmark, Sverige og Norge.

Så jeg søger nogle som har kendskab til de markeder, og som kan fortælle mig, hvem jeg skal gå til, for at få afsat dem. Det kunne være kæder og store butikker eller webshops, i de pågældende lande.

På forhånd tak.

Mvh
Michael Haahr
Maler-maling.dk

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Micheal

Det er nogle anderledes og flotte wallstickers, du har fundet. Jeg vil foreslå, at du beholder dem selv, og sælger dem på den den webshop, du allerede har. Du skal optimere salget med bl.a. Google ads og SEO

Hvad med oprette domænet  fanstickers.dk ? Her kan du lave super SEO og Adwords.

Du har forhåbentlig et godt dækningsbidrag på dit salg? Det vil blive meget mindre, hvis du vil have fx fanklubber og butikker til at sælge for dig. Hvis du går til Justin Biber fan webpage og siger, at du har et godt tilbud, vil du få mange besøgende til din www.fansticker.dk/justin-bieber 

mvh

Mogens 

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mogens.

Mange tak for dit positive svar Yes

Jeg er nu selv opsat på at få dem ud i butikkerne, da jeg mener målgruppen er for ungt til at handle selv på nettet, så de skal stå rundt omkring foran butikkerne, som magneter for de unge, som skal overbevise deres forældre om, at de skal købe dem til sig Wink

Jeg kunne godt tænke mig at tale lidt mere med dig, på PB, om salg af fanwallstickers, hvis du har lyst?

Jeg skriver lige en PB til dig Yes

Igen mange tak for dit svar!

Dbh
Michael Haahr
Maler-maling.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)