Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skal jeg reklamere? Gode råd?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har hjemmesiden www.ditur.dk

Vi har nu snart været oppe og kører i 1 mdr. og vil gerne til at udvide vores markedsføring.

Vi har i dag google adwords annnoncer, dba erhvers annocer og facebook annoncer.

Vi kunne rigtig godt tænke os at lære noget mere om remarketing (tror jeg det hedder). Altså hvis folk har været på vores side, så næste gang de går ind på Børsen eller et andet site, så har vi en billede annonce i toppen med vores ure. Hvordan får man det? Hvor finder jeg dette? Og ikke mindst kan det betale sig?

Nogle andre råd til markedsføring?

På Forhånd tak!

- Mikkel

Tilmeldt 18. Mar 13
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 14:47

Nogle der har gode råd?

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 15:05

Det kommer jo helt an på, hvem din målgruppe er :)

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:16

Hej Mikkel

Du skal kigge lidt på inbound marketing.

Venlig hilsen

Thomas

Tilmeldt 18. Mar 13
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 15:37

Målgruppen er mænd og kvinder mellem 13-45 år

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja, I kan sagtens komme i gang med remarketing/retargeting, men det kræver en vis volumen for at blive effektfuldt.

Det kan køres via Google Adwords. Det mest fleksible er at oprette remarketinglisterne via Google Analytics, hvilket forudsætter, at jeres konti er sammenkoblet.

Her er en guide til opsætning af remarketing-lister m. Google Analytics: her: https://support.google.com/analytics/answer/2611268?hl=en. I kan segmentere på alt fra alder, over køn til geografi og goals, der har været trigget.

AdWords har så oveni hatten en smart funktion, der hedder similiar to-audiences. Når der kommer tilstrækkeligt volumen på en remarketingliste, hvis omkring 500 brugere, autogeneres statistiske tvillinger, altså folk, der minder om de brugere, der fx har konverteret el. besøgt en bestemt sektion.

Remarketing/retargeting kan også køres på Facebook. 'Website audiences' er pt. i åben beta. I kan se, om I har hul igennem via Power Editor.

Guide til opsætning her: http://getsocial.dk/2014/02/10/retargeting-facebook-8-steps/

Hvis I ikke har hul igennem til 'website audiences' kan I benytte tredjepartsleverandører Perfect Audience & AdRoll. De optimerer dog CPM på eget initiativ, hvilket godt kan løbe løbsk.

Næstsidste råd er at passe på oCPM-bud på Facebook, læs mere om det her.

Og til slut: husk at oprette eksklusionslister for folk, der har konveret, så de ikke føler sig cyberstalket. Og frekvens capping er også en god idé.

Pøj-pøj med det!

Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:14

Hej Mikkel,

Jeg tænker at du skal have mere volumen end du har pt?

Prøv evt. noget affilate - fx. Tradeoubler.com/da eller Salestring.com.

Du kan jo også kontakte medier som fx. Jubii selv?

Tilmeldt 18. Mar 13
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 21:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasper Bergholt:

Ja, I kan sagtens komme i gang med remarketing/retargeting, men det kræver en vis volumen for at blive effektfuldt.

Det kan køres via Google Adwords. Det mest fleksible er at oprette remarketinglisterne via Google Analytics, hvilket forudsætter, at jeres konti er sammenkoblet.

Her er en guide til opsætning af remarketing-lister m. Google Analytics: her: https://support.google.com/analytics/answer/2611268?hl=en. I kan segmentere på alt fra alder, over køn til geografi og goals, der har været trigget.

AdWords har så oveni hatten en smart funktion, der hedder similiar to-audiences. Når der kommer tilstrækkeligt volumen på en remarketingliste, hvis omkring 500 brugere, autogeneres statistiske tvillinger, altså folk, der minder om de brugere, der fx har konverteret el. besøgt en bestemt sektion.

Remarketing/retargeting kan også køres på Facebook. 'Website audiences' er pt. i åben beta. I kan se, om I har hul igennem via Power Editor.

Guide til opsætning her: http://getsocial.dk/2014/02/10/retargeting-facebook-8-steps/

Hvis I ikke har hul igennem til 'website audiences' kan I benytte tredjepartsleverandører Perfect Audience & AdRoll. De optimerer dog CPM på eget initiativ, hvilket godt kan løbe løbsk.

Næstsidste råd er at passe på oCPM-bud på Facebook, læs mere om det her.

Og til slut: husk at oprette eksklusionslister for folk, der har konveret, så de ikke føler sig cyberstalket. Og frekvens capping er også en god idé.

Pøj-pøj med det!

Tak for et rigtig godt svar - der er virkelig noget at gå i gang med. Tusinde tak!

Tilmeldt 18. Mar 13
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 21:57

DrJonesen:

Hej Mikkel,

Jeg tænker at du skal have mere volumen end du har pt?

Prøv evt. noget affilate - fx. Tradeoubler.com/da eller Salestring.com.

Du kan jo også kontakte medier som fx. Jubii selv?

Jeg kigger nærmere på det. Mange tak fordi du tog tiden til at hjælpe mig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:25

Mikkel288:

Tak for et rigtig godt svar - der er virkelig noget at gå i gang med. Tusinde tak!

Så lidt. Gi' gerne en tilbagemelding på projektet, når I er nået i mål med den ene eller den anden metode.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)