Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fået sendt produkter til test - Første lille succes nået !

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Nu ved jeg ikke, om du har set den før, men jeg tror du kunne få rigtig meget inspiration af denne blog:

http://www.problogger.net/archives/2013/04/24/the-ultimate-guide-to-making-money-with-the-amazon-affiliate-program/

Der bliver godt nok beskrevet om amazon, men du vil helt sikkert få noget ud af at læse den helt igennem, da ham der har skrevet den, drev en blog omkring kameraer. Nu skriver du selv, at du ikke har det store salg, og denne blog beskriver præcis problemet med en kamerablog, og det at opleve manglen på salg på grund af en forkert taktik, han brugte.

Håber du får noget ud af den, og stort tillykke med din succes!

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

elogger.dk:

Hold humøret højt, salget skal nok komme, men hjemmsider kræver tålmodighed!

Jeps, har bestemt heller ikke mistet hverken lysten eller modet - Gået ude i haven og nydt det gode vejr, mens jeg prøver at tage billeder med det macro objektiv jeg har fået tilsendt til mobilen, skønt Smile
Har fået skrevet 37.000+ ord på siden så det begynder da at hjælpe på det + der er planlagt at forsiden skal kodes om for at blive pænere samt diverse andre tiltag .... 

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Laugesen:

Hej Henrik

Nu ved jeg ikke, om du har set den før, men jeg tror du kunne få rigtig meget inspiration af denne blog:

http://www.problogger.net/archives/2013/04/24/the-ultimate-guide-to-making-money-with-the-amazon-affiliate-program/

Der bliver godt nok beskrevet om amazon, men du vil helt sikkert få noget ud af at læse den helt igennem, da ham der har skrevet den, drev en blog omkring kameraer. Nu skriver du selv, at du ikke har det store salg, og denne blog beskriver præcis problemet med en kamerablog, og det at opleve manglen på salg på grund af en forkert taktik, han brugte.

Håber du får noget ud af den, og stort tillykke med din succes!

Tusind tak for svaret Yes ...
Den blog er gemt og vil begynde at læse den igennem i aften, for lyder bestemt som noget jeg vil kunne få glæde af. 
Mange tak Smile

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skønt at få en mail omkring at de er super tilfredse med anmeldelserne samt at det også har skabt et par salg hos dem allerede, så kan det næsten ikke være bedre når det går begge veje.

+ Man vil blive tænkt på når der kommer nye produkter inden for ens område, dejlig start på en Mandag morgen Smile

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt at høre! Stort tillykke :-)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mange tak Smile - Skønt at høre der allerede var salg hos dem for XXXX kr, når tingene kan gå begge veje er det kun win win Smile

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Slangerup
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 36
Fra  E-logger - Trådløs datalogning - Sikkert, Nemt og billigt Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv affiliate sider, og nogle af dem gik der lang til før der kom "hul" igennem, og man bliver så glad når det sker :-)

Tillykke med sejren!

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak, og selvom der er gået lidt hul igennem er det bestemt ikke den nemmeste branche at overbevise de store butikker medmindre besøgs tallene er super store.

Men nu arbejder jeg på nyt design, nye logo`s er bestilt, design af facebook siden er på parpiret samt youtube intro også er lavet, så der sker lidt.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)