Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producent i udlandet

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Tåstrup
Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Fra  Bright Summer APS Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er ny på dette forum men har siddet og læst et par indlæg og syntes godt om seriøsiteten

Jeg står på grænsen til at skulle starte min egen virksomhed men mangler et vigtigt element. Jeg mangler en til at producere mit design billigt.

Hvordan finder man producenter i enten øst europa eller Kina?

Jeg har prøvet at google mig frem til nogle. Men syntes ikke rigtig jeg har haft det store held endnu. 

Mit produkt skal laves i Akryl. 

Håber der er nogen der kan hjælpe

Hilsen Niels-Erik Sommer

Tilmeldt 5. Jun 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:29

Hej Niels-Erik,

Vi udvikler produkter og producerer blandt andet plastemner både i Kina og på vores egen fabrik i Aalborg. Værktøj er lavet i Kina og det er der prisforskellen er. Selve emneprisen er der ikke stor forskel på Kina og Danmark.

Måske dit produkt skal bearbejdes istedet for at støbes, så kan vi også hjælpe med det.

I er velkomne til at kontakte os på Tlf/mail

Hilsen Christian

Fra Bedsted
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 207
Fra  TP CON Skrevet kl. 06:12

Hej. 
Jeg vælger ofte den direkte og gratis vej, dvs. tager fat i ambassaden for det (de) lande, du har i tankerne. Mange har en handelsattache eller et handelskontor og de er meget professionelle og har en stor interesse i at løse sagen for dig, i sagens natur. Jeg har særligt brugt den tjekkiske ambassade, med stor succes.

Fra Tåstrup
Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Fra  Bright Summer APS Skrevet kl. 08:21

Hej Tom

Det lyder som en rigtig god ide. Og det vil jeg helt sikkert prøve.

Hvordan er Tjekkiet at få produceret i.

Hilsen Niels-Erik Sommer

Fra Bedsted
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 207
Fra  TP CON Skrevet kl. 09:15

Med mit kendskab, rigtigt fint. Tjekkerne har jo lang tradition for at være dygtige teknikere, og det produkt vi får fremstillet stiller virkelig høje krav til kvalitet og dokumentation, som de løser til UG med kryds og bolle!. Desuden er de meget venlige mennesker, måden at drive forretning på ligner vores til forveksling og de taler både engelsk og tysk, så kommunikation er heller ikke det store problem. Lyder som skamros, det er det sådan set osse, for os har det kun været meget positivt. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)