Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan banker jeg min webshop afsted?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 41
Fra  Bjerre Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

HEJ DERUDE! :-)

Jeg har fået bekræftet flere gange, at der er potientiale i min webshop. Har omsat for omkring 10000+ gennem juletiden, men føler det står stille nu.

Siden mangler søgeoptimering eller hvad det hedder... HJÆLP. Hvordan skyder jeg den afsted? Magasiner? Bannere? Reklamer? Facebook? Hvad skal jeg gøre, for at siden bliver set og ligger i baghovedet på folk, når de står og mangler?

www.bjerreleather.com  er siden det drejer sig om. 

Go dag :-)

Niels Bjerre

Fra Ry
Tilmeldt 20. Dec 13
Indlæg ialt: 26
Fra  lansky.dk Skrevet kl. 23:52

Umiddelbart ville jeg eksponerer især ipad + iphone etuier på forskellige sociale medier for Apple har jo skabt en dybt mystisk galskab med deres ekstrem dyre produkter, men på facebook kan du jo ramme fra målgruppen 1 år og op, for hvis man vælger at bruge så mange penge på de produkter vil man sikkert også have en lækker beskyttelse til det.

Derudover ville jeg især med dine produkter arbejde lidt på at få dem viralt rundt på Pinterest, for italiensk læder til de produkter du kører med, kunne ramme lige i skabet her, men der skal bruges billeder som fanger lige på stedet dog.

Adwords er en anden mulighed men afhængig af budgettet ligesom søgemaskine optimering til det lange træk burde du få gjort, men er ikke noget som giver resultat lige her og nu dog.

Selvstændig med affiliate og webshop ved lansky.dk

Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 00:01

Hej Niels,

Måske en lille afvigelse fra det oprindelige spørgsmål men har du overvejet at istedet for det er "Bjerre" der står på dine produkter kunne man fx. købe et premium produkt til 2-3x prisen og selve bestemme hvad der skal stå?

Dine produkter ser ekstremt lækre ud og jeg tror der ville være et high-end marked for personlige ting.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:47

Hej Niels,

Super flot webshop og fine produkter.

Jeg vil også vælge at bruge Facebook annoncering. Sørg også for at få en MASSE likes til din Facebook side hvis du har en - få dine venner og dine venners venner til at like den, vær aktiv, del billeder, nye produkter og gode tilbud.

Tror også klart der ville være penge i at tilbyde dine kunder mulighed for eget valg af tekst på produkterne - det betaler de glædeligt ekstra for, tænk på at det gør produktet mere unikt og som gave, super personligt.

Held og lykke med shoppen.

De bedste hilsner

Chris Nielsen

Tilmeldt 19. Apr 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 03:04

Hej Niels,

Virkelig spændende produkter! Kan bestemt se et potentiale, såfremt der bliver lagt noget arbejde i :-)

Fedt at du bruger præsident-navne til dine produkter.

Du bør helt sikkert købe dk-domænet, idet at mange danske kunder der har kendskab til din virksomhed, automatisk vil skrive bjerreleather.dk.

Jeg mener, at du bør fokusere på sociale medier som Twitter, Facebook og Google+. Del gerne billeder og videoer på sociale medier, hvor du sidder og arbejder med dine produkter.

Derudover bør du få investeret i noget søgemaskineoptimering, så du ranker på "læderbælte", "ægte læder" og lignende - hvis du fokuserer på det danske marked.

Jeg vil helt sikkert følge dit projekt og ønsker dig alt muligt held og lykke med det!

Mange hilsner
Mikkel 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 07:38

Hej Niels,

Det er nogle flotte etuier du har, men lige er din shop ikke optimeret til at blive fundet i Google på relevante søgninger.

Du vil vel mest af alt findes på søgninger som 'leather ipad cover', 'leather iphone cover' og lignende på Engelsk og tilsvarende danske søgninger (nordiske?).

For at det skal lade sig gøre skal du først og fremst opdatere dine Titles så søgeordene er inkluderet. Når du ser i toppen af din browser på din shop på en produkt side kan du se der fx står "Clinton|Bjerre Leather", som jo ikke fortæller noget om dit produkt til Google. Det bør du rette til fx "Clinton - leather iPhone 4/4s cover - Bjerre Leather".

Jeg er ikke klar over konkurrence på de søgeord, men så skal du arbejde med at få skabt nogle links til dit site, gerne fra relevante sider og blogs, jeg kunne forestille mig at du kunne orientere dig imod Apple fan sider og den slags, måske sende et cover til en blogger med indflydelse og bede pænt om lidt omtalte.

Alternativt kan du betale dig fra SEO arbejdet.

Desuden kan du tænke i andre kanaler i forhold til SEO fx Yotube med nogle videoer om hvordan dit produkt bliver til. Ud over at Youtube har en masse trafik i sig selv, så ranker Youtube videoer også rigtig godt for tiden, så en optimeret video med en god titel vil måske kunne springe en masse pladser over og havne lige på første side.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Oct 13
Fra  Bjerre Skrevet kl. 08:38

Hej,

Mange tak for jeres svar! Det hjælper helt vildt at få lidt sparring udenfra. Jeg vil gå i gang med noget Google-optimering og nogle søgeord der spiller. Det kræver dog at jeg lige finder en der kan hjælpe mig. Det skulle være en mulighed!

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 08:46
Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Oct 13
Fra  Bjerre Skrevet kl. 08:52

Hej,

Jeg kan godt forstå din undren... Jeg satser også på andre lande end Danmark, derfor engelsk... Og synes bare det virker underligt med fx €. Er bange for at skræmme for mange danskere....

Niels

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 08:55

Niels Bjerre :

Hej,

Jeg kan godt forstå din undren... Jeg satser også på andre lande end Danmark, derfor engelsk... Og synes bare det virker underligt med fx €. Er bange for at skræmme for mange danskere....

Niels

Hej

saa ville jeg beholde denne engelske side og med priser i € og lave en dansk side med dk kr.

Saa kunden kan skifte sprog via flag i toppen.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)