HEJ DERUDE! :-) Siden mangler søgeoptimering eller hvad det hedder... HJÆLP. Hvordan skyder jeg den afsted? Magasiner? Bannere? Reklamer? Facebook? Hvad skal jeg gøre, for at siden bliver set og ligger i baghovedet på folk, når de står og mangler? www.bjerreleather.com er siden det drejer sig om. Go dag :-) Niels Bjerre |
Umiddelbart ville jeg eksponerer især ipad + iphone etuier på forskellige sociale medier for Apple har jo skabt en dybt mystisk galskab med deres ekstrem dyre produkter, men på facebook kan du jo ramme fra målgruppen 1 år og op, for hvis man vælger at bruge så mange penge på de produkter vil man sikkert også have en lækker beskyttelse til det.
Derudover ville jeg især med dine produkter arbejde lidt på at få dem viralt rundt på Pinterest, for italiensk læder til de produkter du kører med, kunne ramme lige i skabet her, men der skal bruges billeder som fanger lige på stedet dog.
Adwords er en anden mulighed men afhængig af budgettet ligesom søgemaskine optimering til det lange træk burde du få gjort, men er ikke noget som giver resultat lige her og nu dog.