Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til finasering af hus køb.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne købe et hus sammen med min kæreste. Vi har fået regnet ud på det via en reviser.

Det kan nemt hæng sammen for os rent økonomisk. Men jeg kan ikke få lov til at låne penge til dette her hus køb. Dette skyldes at jeg er gået konkurs med et virksomhed en gang, og nu står i RKI.

Men er der nogen som køber hus op, til udlejning. Jeg har tænkt rigtig meget på den mulighed, at der måske var et firma som købet det hus vi har kikke på, og så lejet den ud til mig. Jeg er selvfølig klar til at lave en leje kontakt på 10, 20 eller 30 år. For der hvor dette her hus ligger er lige der hvor vi vil bo :-)

Jeg vil selvfølig selv stå 100 % for alt velighold af huset mm. Dette skal udlejer ikke være nervøs for.

Håber virkelig at der er nogen som kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen

L.H

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:46

... Du spørger reelt om et lån på flere hundrede tusinder kroner, i en besked bestående af et par linjer - fyldt med stavefejl...

Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 11:01

Bertil Boisen:

... Du spørger reelt om et lån på flere hundrede tusinder kroner, i en besked bestående af et par linjer - fyldt med stavefejl...

Om der er stavefejl i beskeden er vel reelt ligegyldigt? Vi kan ikke stave lige godt alle sammen og jeg tror helt ærligt at jeg kender folk med stavevanskeligheder, der har drevet deres personlige karriere langt længere end de fleste. Så alt i alt en totalt ligegyldig kommentar, der er spørgsmålet fuldstændig uvedkommende.

Hvis du mener at det er et engagement som du vil overveje kan du jo spørge trådstarter om han kan supplere de allerede skrevne oplysninger. I øvrigt mener jeg det er ret klart hvad det er trådstarter er ude efter. Om der så findes en der vil indgå i et sådant arrangement kommer nok meget an på trådstarters økonomiske situation og dels hvilket hus, der er tale om.

Tilmeldt 21. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:21

Jeg beklager rigtig meget at jeg ikke staver så godt. Jeg har været på flere kursuser for at bliver beder.

Men jeg har en høj stilling i dag, selvom at jeg har stave problemer. Så ja man kan godt komme langt med sin karriere selv om at man staver dårlig.

Jeg ville også bare høre om der var nogen mulighed for sådan et sammen arbejde.

Hvis der er nogen som har behov for mere info så endelig skriv, jeg er åben med alle info.

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 11:26

Jeg tror det bliver svært at finde nogle der vil indgå i et sådan arrangement.

Som lejer kan du godt underskrive en lejekontrakt på at du binder dig til at leje huset i 10, 20 eller 30 år, men rent juridisk er jeg ikke sikker på det sikrer udlejer på nogen som helst måde, idet retten utvivlsomt vil betragte det som en urimelig binding, såfremt du på et senere tidspunkt ønsker at komme ud af lejekontrakten igen.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:30

Jeg tror ikke det er let at håbe på at nogen herinde som investorer vil købe et specifikt hus og leje det ud på lang sigt til jer. Dels er RKI sagen noget der desværre også i forhold til en sådan hus investor vil spøge, dels er det nødvendigt med en ret høj husleje før skat for at det skal gi et tilfredsstillende overskud, med mindre man vover at udgå fra, at fra nu er kan huse kun stige i værdi.

Aftale om vedligholdelse lagt på køber kombineret med lang lejekontrakt er heller ikke let, hvis nu taget pludseligt skal skiftes, eller oversvømmelse æder gulvene osv - risiko for manglende betaling af forsikringer og og og

Jeg tror du har lettere ved at se dig om efter huse til leje generelt. Jeg er med på at det så nok ikke lige bliver dette drømmehus. Din kone kunne vel ikke få lånet og stå som ene ejer går jeg ud fra? Og at komme ud af RKI med hjælp af din nuværende formentlig gode løn og nogle aftaler med kreditorerne om noget betaling og noget frigivelse af gælden er vel også afprøvet fuldt ud - ligesom gældsanering er afprøvet?

god vind med det i alle fald

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)