Hej, Jeg søger en der har styr på at implementere produkt import, samt opdatere lager antal og derefter videre sende alle ordre til min dropshipping leverandør. Min leverandør har alle filer og opdateringer samt en key, der bruges til at sende ordre videre til dem fra min shop. Men de stiller nogle krav, som SSH adgang og 2gb Ram, samt 3gb plads. Samt at jeg lige nu har oprettet en del produkter nu, og der står i deres manual at der ikke må være andre produkter i shoppen. Kan jeg i dette tilfælde bare slette alle produkterne eller skal der startes forfra? Håber at der er en der har erfaring med dette, og som kan komme med en ca. pris på opgaven, og hvad det kræver af server, og hvor man kan finde disse muligheder uden det koster en bundegård ;-) /Lars |
sinsin:Hej,
Jeg søger en der har styr på at implementere produkt import, samt opdatere lager antal og derefter videre sende alle ordre til min dropshipping leverandør.
Min leverandør har alle filer og opdateringer samt en key, der bruges til at sende ordre videre til dem fra min shop. Men de stiller nogle krav, som SSH adgang og 2gb Ram, samt 3gb plads. Samt at jeg lige nu har oprettet en del produkter nu, og der står i deres manual at der ikke må være andre produkter i shoppen. Kan jeg i dette tilfælde bare slette alle produkterne eller skal der startes forfra?
Håber at der er en der har erfaring med dette, og som kan komme med en ca. pris på opgaven, og hvad det kræver af server, og hvor man kan finde disse muligheder uden det koster en bundegård ;-)
/Lars
Definer bondegård ? :-)