Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Excel --> Dinero

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Skårup, Fyn
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har nu kørt mit regnskab i et Excelark, som jeg har fået af min statsautoriserede revisor, men nu "har jeg fået nok". Dinero ser super smart ud, men jeg er helt grøn ift. at få tallene fra mit excelark over i Dinero. Bl.a. har jeg problemer med at få min bank-saldo fra ultimo 2013 til at passe til mit regnskabsår (2014) som jeg starter ud fra i Dinero.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh Mick

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46625
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:43

Din revisor som har rådet til det excel ark burde let kunne vise hvor din status er i det excel ark og så skal du føre alle poster fra status afslut 2013 over i åbningsbalance 2014 - fra status, og kun fra status

Det er relativt enkelt og revisoren der kender den excel kan let sige hvordan - det kræver man ved hvordan den excel ser ud status mæssigt, det er ofte excels svaghed, den automatiske status

vh John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Skårup, Fyn
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:45

Super, jeg kan godt se jeg lige skal vende den med ham. Han havde ingen erfaring med Dinero, men som du siger må han jo kende regnearket, så jeg kan få de korrekte tal fra ham til min åbningsstatus...

Tak for hjælpen :)

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 11:00

Mick Outzen:

Super, jeg kan godt se jeg lige skal vende den med ham. Han havde ingen erfaring med Dinero, men som du siger må han jo kende regnearket, så jeg kan få de korrekte tal fra ham til min åbningsstatus...

Tak for hjælpen :)

Hej Mick.

Det er super svært for os at hjælpe når det er et "hjemmelavet" excelark.

Derfor skal du som foreslået tage kontakt til din revisor og få ham til at hjælpe.

Send ham linket til denne guide :

http://www.amino.dk/groups/dinero_project/pages/flyt-over-til-dinero-i-dag-nemt-og-hurtigt.aspx

De bedste hilsner

Rasmus

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)