Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobil bindings periode på et år.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Nov 11
Indlæg ialt: 71
Fra  Bendoo Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Ja, det er korrekt, men det skal jeg jo kunne bevise. Så jeg håber at samtalen er blevet båndet, ellers ved jeg faktisk ikke hvordan jeg skal bevise det. 

Mvh

Uffe Aalborg

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Uffe Aalborg:

Ja, det er korrekt, hvis jeg er blevet oplyst korrekt, ellers er en mundtlig aftale heller ikke bindende. Det virker samtidig underligt at jeg ikke kan få tilsendt en kontakt fra Telenor. 

Nu skal vi lige huske at der er forskel på B2B og B2C salg, ved B2B salg er det ikke et krav at Telenor skal sikre sig at du har læst betingelserne (Som det er ved b2c salg). Men de må selvfølgelig ikke vildlede dig, eller give falske informationer.

Hvis du vil gå videre med det så skal du gøre følgende:

Send en skriftlig klage til Telenor og bed om en kopi af følgende; kontrakten, betingelserne, din bekræftelse på indgåelse af kontrakten. 

Telenor svare klagen evt. med bilag og derefter kan du overveje din situation.
Da du er erhvervskunde og din klage IKKE er en regningsklage så kan Teleankenævnet ikke tage sagen. 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uffe Aalborg:

Hej Carsten

Ja, det er korrekt, men det skal jeg jo kunne bevise. Så jeg håber at samtalen er blevet båndet, ellers ved jeg faktisk ikke hvordan jeg skal bevise det. 

Mvh

Uffe Aalborg

Jooo... Men hvis du VED at du har ret (er 100% sikker). Så ringer du bare og siger, at du ikke vil have det de tilbyder, da det ikke er det lovede... - Hvis de vil i gang med båndede optagelser, så skal du jo bare forlange at høre HELE optaelsen...

Men hvis sælger faktisk HAR lovet det, så kommer i aldrig dertil.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

M:
Nu skal vi lige huske at der er forskel på B2B og B2C salg, ved B2B salg er det ikke et krav at Telenor skal sikre sig at du har læst betingelserne (Som det er ved b2c salg). Men de må selvfølgelig ikke vildlede dig, eller give falske informationer.

Og hvad så? - de skla stadig levere det aftalte... Ellers har de ikke krav på penge.

Tilmeldt 29. Apr 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja selvfølgelig skal de leverer det aftale. Dog tror jeg at Telenor vinder den her.

Sesus sælger mobil tilbehør, kabler, iphone tilbehør, ipad tilbehør, iphone covers, ipad covers.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)