Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense side med kvalitetsindhold (feedback på site)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 14
Indlæg ialt: 3
Fra  AnokiOfficial Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kyndige iværksættere.

Jeg er ny i Adsense branchen og har netop launchet mit nye site. 

Mit site er en "blog" hvor jeg ugentligt poster små studie videoer. Jeg har planer om at lave det til en fin lille indtægtskilde.

Jeg har indtil nu brugt Facebook til at uploade videoer og vist dem der. På de statistikker kan jeg se at tusindevis af mennesker har set mine videoer, og jeg har fået flere hundrede "synes godt om" på videoerne. Derfor begyndte jeg at tænke forretning, og at gøre det mere internationalt, så jeg også tiltrækker folk fra andre lande - (for forøget antal af besøgende). 

Hvad synes I om min plan, og hvad synes I om siden? Feedback modtages med kyshånd. Jeg sidder selv og designer siden, så alt kritik er velkomment og brugbart.

Ha' en god dag.

http://www.anokiofficial.com

Mvh. Mads

Fra København Ø
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:55

Hej Mads

Det er go side, du har kørende der. Designet ser fedt ud. Og ja, så er musik jo internationalt som udgangspunkt i modsætning til tekst, som altid er på et bestemt sprog.

Dit domæne er også .com, hvilket er er heldigt, hvis du vil tiltrække besøgende fra udlandet. Det ser dog ikke ud til, at du får indekseret nogen sider i google pga af dit CMS. Så du får nok ikke nogen organiske besøgende derfra. Men det behøver du vel heller ikke, hvis du kan trække dem fra youtube og facebook.

Tilmeldt 18. Feb 14
Fra  AnokiOfficial Skrevet kl. 17:40

Hej Esben.

Mange tak for feedback!

Tilmeldt 18. Feb 14
Fra  AnokiOfficial Skrevet kl. 17:28

Andre der har noget feedback?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)