Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af Webshop med tøj til kvinder, børn og mænd samt accessories fra DK, Paris og Italien - netværk og råd søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér

Jeg er en kvinder der er ved at få en gammel drøm opfyldt og er ved at oprette en website /webshop med tøj. Måske er der mange som gør det sammen men jeg TROR på at det lykkedes for mig også :-)

Jeg har et ønske om at sælge lækkert tøj, ikke for dyrt - men god kvalitet til rimelige priser så alle kan være med - stilen er en blanding af klassisk og "buch" stilen, samt smykker - Jeg tror det sælger bedst og rammer flest interesseret. Jeg ønsker ligeledes at købe tøj til både piger og drenge fra teenager-alderen samt nogle få ting til mænd, ( lækre T-shirt, polo, tørkælder og bælter)

Jeg har søgt på nettet og fundet en del sider, og tager til Paris i marts for at finde nogle af de ting jeg søger efter.

Tænker om nogle herinde kunne give mig nogle gode råd med på vejen, samt evt. give hint om hvor man kunne finde de ting jeg søger. Jeg er også meget interesseret i at vide om man kan handle på samme måde i Tyskland eller Italien - Cash & Carry metoden eller om man kan forhandle på andre måder.

Hvis man evt. har kontakt til grosister her i DK eller udlandet og vil dele den med mig vil jeg være yderst taknemmelig.

Min plan er, at jeg ville sælge noget unikt, smukt, lækkert og til en rimelig pris på nettet.

Jeg er også meget interesseret i at høre fra nogle der evt. har noget mærketøj til salg som kunne være interessant at høre mere om

På forhånd tak - og håber at høre fra jer.

Kærligst Annette

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)