Jeg er registreret i RKI, og det er egentlig ikke et problem for forretningen :)
Men nu opstod der så en lille knude.. Jeg ville egentlig ikke ha noget webshop af en art, men kan godt se på det hele, at de små kits jeg sælger, vil være lettere for folk (plus de stoler mere på det) hvis de kan købe direkte fra siden :)
Problemet er bare jeg ikke kan få noget betalingssytem på siden pga RKI :)
Men er det muligt at få det oprettet i damens navn, men stadig med mine konto oplysninger ? eller skal det være en konto tilknyttet den person der køber tjenesten ?
Jeg mener PayPal har et kreditkort tilknyttet, og ikke en bankkonto (ret mig hvis jeg tager fejl). I princippet kan du godt bruge dit eget kreditkort (hvis du har et) i damens navn, eller omvendt... Om det er lovligt, der må jeg være dig svar skyldig.
Jeg ved faktisk ikke hvad reglerne er på det område. Men ellers kan du prøve at benytte Ewire. Der betaler du 395 i oprettelse (+ gebyrpr. transaktion) og der kan du selv vælge hvilken konto pengene skal udbetales på.
Man kan godt oprette en ewire konto selvom man er i RKI mener jeg.
PBS og kendt som nets der skal det være firma navnet og hvis det er enkeltmands kan det ikke lade sig gøre. Nets accepterer heller ikke ApS hvis en af ejerne er i RKI. Hvis du tidligere har gjort dig uvenner med nets kan det heller ikke lade sig gøre at blive kunde hos dem.
Idag bruger jeg paypal her har jeg ikke nogle problemer og mine kunder har heller ikke.... du kan også bruge Ewirer. Mange webshop løsninger køre med paypal og ewirer integration.
mobilplay kan også være en løsning desværre er der bare rigtig meget admistrativt i det da systemerne ikke er lavet et mobilplay (webshop) inu men det kommer nok
Er det muligt at få et webshop betalingssystem til siden (dvs kunder kan købe det ene produkt) selvom jeg er i RKI ? Forstod ikke helt hvad du mente nemlig :)
Ville jo gerne ha i hvert fald Visa, DK, electron og direct som betalingsmulighed :) resten er i mine øjne ligemeget :)