Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansker i New York

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Forest Hills, NY
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 8
Fra  Turist i New York Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino folk,

det er utroligt at jeg har fulgt debatten i laaang tid men aldrig selv været en aktiv del af den. 

Jeg studerer Tourism Entrepreneurship i New York, og igår i min "entrepreneurship plan" class hvor vi diskuterede hvilke muligheder der er for entrepreneurs slog det mig, at jeg har Amino - og hvorfor jeg dog ikke har været mere aktiv herinde. 

Så here goes: Jeg rejste til NY første gang i 2006. Blev bidt af byen. Rejste frem og tilbage 14 gange. Tog en uddannelse i Hospitality Management i DK, ansøgte om at starte uddannelse her i NY og flyttede herover i 2011, startede studie i Jan 2012. 

Til december bliver jeg færdig. Mit visum tillader mig at arbejde i et år derefter, og så håber jeg på at blive sponsoreret.

I og med at jeg har stor viden omkring New York, blev jeg altid stilt en masse spørgsmål på min blog www.iloveny.dk. I 2010 besluttede jeg mig så for at starte en ny side, der kun fokuserer på turisme og at dele min gode råd. www.TuristiNewYork.dk blev startet og siden da har jeg fået ualmindelig meget opbakning … Facebooksiden er vokset til snart 1200 'Likes" og jeg var emails dagligt. 
Derudover blev jeg nomineret til Skyscanner's Bloscars Travel Award. I kan læse om det her, og stemme hvis I har lyst (det ville være kanon, tak på forhånd) http://turistinewyork.dk/bloscars-2014-travel-award-and-the-nominee-is/ 

Anyways, jeg vil bare gøre opmærksom på mit lille projekt og se om der er nogle ligestillede derude :)

Hav en god lørdag! 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)