Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

implementering af google webmastertool i prestashop ???

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 03:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en webshop lavet i prestashop. Jeg betalte mig fra at få den lavet af en dansker med philipinsk arbejdskraft. Der mangler mange ting at få styr på. Bl.a. var der stort set ingen meta-titler, desc, eller keywords. Så det er jeg igang med nu ved selvstudie... men det er nu ikke denne del mit spørgsmål drejer sig om.

Jeg tilmeldte mit website til googles webmaster tool og skal i den forbindelse føje et meta tag til mit websteds startside for at verificere at sitet er mit. og her er det så kæden springer af....

jeg har været stort set alle vegne i back-office, men kan absolut ikke se, hvor dette meta-tag skal placeres ??? er der nogen der kan hjælpe mig.

På forhånd mange tak

Søren

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2236
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 04:01

Hej Søren, 

Du kan også bare downloade den HTML fil de tilbyder via Google Webmastertool og så uploade denne til root af dit webhotel

Hvis du ikke ved hvordan man gør det, så send HTML filen og login til FTP til mig på kristian@movemarketing.co.th - så klare jeg den for dig, gratis.

Kristian Ole Rørbye

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 03:17

Det er SUPER.

Har sendt dig en mail.

Takker for din hjælp på forhånd.

Søren

Fra Thorsø
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 127
Fra  Smart Charge Skrevet kl. 14:13

Hej Søren.

Det ser ud til, at du har noget viden om området på forhånd, så prøv lige og kig på min video blog.

Der er en video der forklare lidt om; hvad og hvordan du bruger Webmaster. Både i forhold til Bing og Google… og ellers så send en mail, så giver jeg gerne en mere detaljeret forklaring/beskrivelse.

Mvh Thomas

Smart Charge - en nytænkende og fornøden service

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 19:24

Big Smile  Det er helt vildt  Smile

Jeg fandt et modul til prestashoppen og fik det op at køre, så nu er webstedet verificeret....

Hvis man har tålmodighed kan alt jo findes på nettet.

Men tak for hjælp.

Søren

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)