Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt anmelder hjælp til ny hjemmeside?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige en kort kommentar til valget af opløsning.

I skal ikke undervurdere hvor mange der sidder med 800 pixels i bredden. Vil ikke selv lave en side der skal scrolles på hvis man sidder med en 800pixel opløsning (i bredden).

Når jeg nævner dette, er det fordi jeg forudser at flere i Jeres målgruppe formentlig sidder med 800 pixels i bredden.
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har været inde på hjemmesiden og jeg skal måske lige nævne, at jeg ikke selv har den fjerneste anelse om opbygning af hjemmesider, men som super bruger af internettet i forbindelse med mit arbejde, vil jeg da lige nævne, at jeg syntes den er brugervenlig, overskuelig, letlæselig og indeholder stort set de oplysninger som jeg ville kunne bruge i mit arbejde. Det jeg ofte ser på mange af de hjemmesider jeg bruger i forbindelse med markedsanalyser, er at de er uoverskuelige på den måde, at det kan være svært at læse sig til netop det produkt eller produkter der bliver solgt/lavet. Ofte oplever jeg også at beskrivelserne er meget generelle, nu ved jeg godt at man ikke skal forære alt væk om ens virksomhed og de produkter man sælger, men alligevel det jo også et redskab, som jo gerne skulle få potentielle kunder til at blive interessret. Og det vil jeg sige at din hjemmeside gør.
Som sagt så syntes jeg det er en kanon flot hjemmeside, flot layout og flotte billeder.
 
Hilsen RBLO
 
 
Side 2 ud af 2 (12 indlæg)