Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekst til lancering af webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vejby
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 105
Fra  Mit kreative liv Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen :)

Jeg skal snart til at lancere min webshop og i den forbindelse, vil jeg skrive en lille tekst på butikkens facebook side..

Hvordan lyder følgende tekst?

Så er vores webshop klar til at blive lanceret.

Vi ser frem til at modtage din bestilling og vi håber du synes det er nemt at navigere rundt i webshoppen. Hvis du søger en unik, kreativ og anderledes gave til dig selv, familie eller venner, så er du havnet det rigtige sted. Vi håber du finder de varer, som du søger. Hvis der er nogle produkter, som du savner i webshoppen, eller du ønsker et andet design, så er du meget velkommen til at kontakte mig og så vil jeg gøre mit bedste for at imødekomme dit ønske.

Vi glæder os til at ekspedere din bestilling og håber du får en god oplevelse med Mit kreative livs internetbutik.

Mvh

Micka Wierling

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. Mar 11
Indlæg ialt: 54
Fra  Flairshare.dk Skrevet kl. 02:33

Hej Micka, 

Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig med at fortælle dig hvad du skal, og ikke skal skrive på din facebook, men dette er et helt kapitel for sig selv. Hvis du allerede er i tvivl om hvad du vil skrive som det første på facebook, så lad være. I stedet for skal du enten sætte dig ind i hvordan man "opfører sig" som virksomhedsejer på facebook eller få hjælp til det. Som sagt vil jeg rigtig gerne hjælpe dig, men jeg vil dog tage et mindre honorar for det. Hvis du har brug for min hjælp så send mig en mail på Theis@webdify.dk - så kan vi tage en samtale over skype hvor jeg sætter dig ind i dos and don'ts on facebook :) 

Mvh

Theis

Webdify.dk

Fra Vejby
Tilmeldt 6. Feb 14
Fra  Mit kreative liv Skrevet kl. 02:47

Jeg er ikke i tvivl om hvor vidt jeg skal skrive en tekst eller ej, jeg spurgte bare om det lød godt det jeg ville skrive :) men tak for din henvendelse...

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 02:57

Sorry, Micka

Du har 13, som følger dig på Facebook.
Mere end 3/4 er formentlig nogen, som kender dig i forvejen.
Set i det lys er det temmelig ligegyldigt, hvad du skriver.

Din tekst er efter min mening lidt for lang til Facebook, og den indeholder intet overraskende og intet, som driver mig til at kigge i shoppen.

Et åbningstilbud eller ét eller andet overraskende, som kunne pirre nysgerrigheden ville hjælpe.

Du kunne f.eks. gemme en rabatkode, som kan bruges i julehandelen - det ville give incitament til at kigge rundt på siden - og vende tilbage.

God vind.

Hans

Fra Vejby
Tilmeldt 6. Feb 14
Fra  Mit kreative liv Skrevet kl. 07:07

det kan godt være at jeg ikke har mange på facebook, men derfor kan jeg jo godt øve mig på at gøre det godt Stick out tongue

glemte at smide tilbuddet med ind, da jeg oprettede den herinde :) men der er skam åbningstilbud...

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 07:48

Hold det kort og kontant og skær fyld-ordene fra - i den tekst, du har lavet, er der for eksempel en del "som", der sagtens kunne fjernes uden det ville gøre teksten sværere at forstå.

Fra Vejby
Tilmeldt 6. Feb 14
Fra  Mit kreative liv Skrevet kl. 07:57

Tusind tak Majbritt :) kom i tanke om at bruge starten af "om os" teksten, så klinger det lidt bedre :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)