Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du fritlægge tre produktbilleder?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Clipping.dk:
Billederne er modtaget og vi er igang med dem :)

Jeg må sige, at det er en fantastisk service!

Fra Aalborg sv
Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 77
Fra  Clipping.dk Skrevet kl. 19:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Johnny...

Så har vi lavet de 3 billeder til dig gratis, og de er afsendt til dig :)

Fortsat god aften.

Venlig hilsen

Jacob Andersen

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 05:02

Clipping.dk:

Hej Johnny...

Så har vi lavet de 3 billeder til dig gratis, og de er afsendt til dig :)

Fortsat god aften.

Venlig hilsen

Jacob Andersen[

Kære Jacob

De er modtaget og det ser skide godt ud. TAK for hjælpen...Big Smile

Fra Aalborg sv
Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 77
Fra  Clipping.dk Skrevet kl. 17:47

Fantastisk godt og høre du er tilfreds :)

Rigtig god weekend.

Venlig hilsen
Jacob

Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 23:08

Nu ved jeg ikke hvad det er du skal have fritlagt, men man kan i mange tilfælde selv gøre det på 30 sek. Ved at bruge www.clippingmagic.com og så er det gratis, jeg frilægger selv alle mine produkt billeder på www.ansos.dk 

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 23:21

CecilieG:
og så er det gratis

Hej Cecilie

Jeg vil sige at det ikke er gratis tid du bruger, for den tid du bruger på "gratis fritlægning", er jo en tid du kunne bruge på din virksomhed, jeg vil sige at du bruger flere penge på at gøre det "gratis" end hvis du brugte firmaer som Clipping, eller mit eget juul-s Media eller smartclipper. Der er nok at vælge imellem og at bruge 4 - 6 kr. pr billede, er helt sikker billiger end den tid du selv bruger.

Skal du have fritlagt 100 billeder, så er jeg sikker på du skal bruge 3 dage på at færdigører dit projekt, ved at bruge et firma som arbejder med dette til hverdag, så er det overstået på en dag, altså 2 dage med mersalg i din webshop, så mon ikke de 400 - 600 kr. er givet godt ud, frem for at bruge din tid, som jeg er sikker på koster mere end 600 for dig.

Bare et spørgsmål, for det er hvad kunderne siger til os når de bruger vores service.  

Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 23:31

Nej jeg ved godt tid er penge, men jeg kan så også frilægge på  under 1 min. Så vil jeg godt spare de 5 kr. Og så kan jeg ligge varen på med det samme, uden at skulle vente 1-2 dage, men det er jo en smagssag, hvad man ønsker at gøre, ville bare gøre opmærksom på denne mulighed, da det er rigtigt godt til simple opgaver.

og vil så sige jeg bruger ikke tre dage på 100 billeder, men nok nærmere 3 timer. 

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 23:45

Ahh du kan ikke fritlægge 100 billeder på 3 timer, bare det at gemme 100 billeder er jo en process på 15 - 20 sec. så skal der laves navn og mapper og der skal laves struktur, det er jo med i hele fritlægningsprocessen. 

Hos os fortæller vi gerne kunderne om disse muligheder, men de alle siger, at de taber penge hvis de selv skal gøre det, da tiden de vil bruge koster mere end den tid andre skal have af betaling for servicen (fritlægningen) 

Har du nogle simple billeder og 3 - 5 stk og en time til rådighed, som bare skal udnyttes, ja så kan du da godt bruge sådan en service, men alligevel så vil det kost 20 kr. ved at lade andre gøre det, så hvordan du vender det, så er jeg sikker på din tid koster mere end det du skal betale, ved at få denne service lavet af andre. 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)