Jeg har i mange år gået med en drøm om at opstarte en virksomhed, og nu er det endelige lykkes mig at blive helt klar med alt materialet.
Jeg vil dog gerne begynde at bygge et større netværk op, så derfor må I meget gerne besøg min Facebook side https://www.facebook.com/DanskeMarketing . Her vil jeg løbende komme med forskellige tilbud og info. Det ville derfor være rigtig dejligt, hvis I ville like siden og evt. dele den med andre som kunne være interesseret i nogle af vores produkter.
Jeg har også lavet en hjemmeside som hedder: http://danskemarketing.dk/ som I meget gerne må komme med feedback på?.
1) Fin side, MEN: Sliders man ikke kan klikke på når den starter på 3 store prikker med hvert deres emne, er no go i min verden :-) Fix således man kan klikke ind på undersiden.
2) Skyggen under slideren, den går ned i den næste tekst, fix lidt afstand her.
3) Gør dit telefonnummer i højre hjørne større og ligeledes må telefonen gerne være mere markeret.
Jeg har det sådan lidt "bob bob" med "Medierådgivere", for tit og ofte så har de absolut intet kendskab til ret mange brancher. De har en holdning om at alt der ringer via en telefon det er noget de kan gøre deres egne potentielle kunder utrygge ved, og faktisk har jeg set eksempler på kunder der får ødelagt deres indtjeningskilde fordi visse medierådgivere ikke forstår sammenhængen ved at de piller et setup i stykker som giver en del kunder, udelukkende fordi de har en ide om at de "skal spare" kunden for en masse gode kroner, så deres arbejde kommer til sin ret. "Se kunde, du har sparet så meget i år - er jeg ikke dygtig" - hvorefter der er stilstand i ordrebogen.
Der skiltes ikke rigtigt med noget konkret viden ud over 6 års erfaring indenfor rådgivning. Hvad er det der konkret adskiller Jer, frem for de (efterhånden) mange medierådgivere som skal virke som en ekstra betalt støtte man kan henvise til, hvis evnerne til at håndtere og forstå en samtale ikke er tilstede?