der er denne kode som jeg har fundet som komprimerer siden i php. men jeg synes ikke at det forbedrer så meget. Man skal åbenbart smide den in i hver php side øverst.
<?php if (substr_count($_SERVER['HTTP_ACCEPT_ENCODING'], 'gzip')) ob_start("ob_gzhandler"); else ob_start(); ?>
Jeg har prøvet at indsætte gzp parametre og deflate, men kan ikke få det til at virke når jeg tester det og ellers får jeg en fejl 500.
Hej "Lech07"
Som jeg forstår det, Lucas kan måske bekræfte dette, skal selve komprimeringen af data fra webserver til klienten, foretages af webserveren og ikke i PHP. Du skulle kunne se hvilke moduler din webserver har kompilet ind i sig ved at lave en fil, lad os kalde den
pi.php
som indeholder
<?php
phpinfo();
?>
den giver dig information omkring din PHP og i toppen kan du se hvilke moduler din webserver "har i sig". Skriv evt. link her, skal vi kigge på det :-)
Jeg har installeret w3 total cache og det ser ud til at være bedre nu. Den klarer vel det hele?
Hvis du har nogle gode råd eller ideer til hvad jeg kan gøre for at gøre det bedre med leverage browser caching m.m. for at forbedrer loading time og fejl må du endelig sige til, kan nemlig godt bruge noget hjælp til det.
Jeg har gjort det at jeg har optimeret w3 total cache så meget jeg kunne. Har fx. tilføjet java scripts til at blive minifyed. Css har jeg combinet da der går ged i themet hvis jeg minifyer det.
og det er desværre heller ikke alt java script jeg kunne minify.
Jeg ser frem til at høre nogle gode råd ang. optimering og de fejl som google klager over og som findes (fx. en fejl med ip addr. 54.x.x.x)
Kender du noget til w3 total cache? Det er som om at når jeg har aktiveret det plugin, så tager det længere tid at loade min side, men jeg får en bedre score. Hvis jeg deaktiverer plugin´et så får jeg hurtigere loadingtid men dårlige score pga. js, css.