Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis rådgivning til din virksomhed indtil 1. marts

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Jens, 

Jeg vil gerne bede dig om at sende mig en email - der har jeg fået nogle andre tilbud - det ville være super hvis du kunne det, hvor du samtidig beskriver det som du gerne vil have lavet :)

De bedste hilsner

Mads 

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 11:05

vendelbodesign:
Hej Mads du må gerne kigge lidt på vores også, vi kan lige pb med info mm.

Du må gerne sende en email også vendelbodesign :) 

Fra Taastrup
Tilmeldt 30. Dec 13
Indlæg ialt: 117
Fra  FCIC Consulting Skrevet kl. 11:17

Hej Mads

Jeg startede 1.1.14 og er godt på vej, men der er altid noget der kunne gøres anderledes (man er typisk selv forblændet af projektet)

Mine oplysninger:

FCIC Consulting IVS

W: www.fcic.dk

P:81759400

E:her@fcic.dk

Send mig gerne en mail om hvornår jeg kan kontakte dig, så kan vi tage en snak

Hilsen Henrik

Tilmeldt 22. Nov 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 11:22

Du må også meget gerne kigge lidt på www.Masoja.dk  Smile

Mvh.

Christina

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 11:25

Smid mig en email Christina, så smider jeg det ind i kalenderen :) 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:29

Hej Mads

Det lyder interessant. Er du ved at starte en konsulent virksomhed, eller vil du have jord under neglene?

Stor respekt for dig, det er fedt at læse om en på 16 der virker så målbevidst.

Jeg er i opstartsfasen med et nyt koncept. Som er lidt anderledes, og efter min subjektive mening lidt nytænkende.

Hvis du er interesseret i at spare ideer, kunne vi holde et møde. Jeg er totalt åben for ideer og input, så hvis du har noget ud af se min ide og ikke mindst problemstillinger, så kunne det være interessant.

mvh.

jens østerby

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 11:31

Hr. Østerby, du smider mig bare en email og så tager vi den derfra! Så kan du eventuelt lige skrive når du har tid til en samtale (Y) 

Jeg er ved at starte en konsulent virksomhed, det virkede som det eneste rigtige for mig :)! 

Tusind tak for de pæne ord

De bedste iværksætter hilsner

Mads  

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:41

Jeg siger ihvertfald mange tak for Mads kiggede på Kameravalg.dk.

Dels kan man aldrig brokke sig over gratis hjælp, men det var bedre end forventet svaret. Vil gætte på det har været mindst 1.5 side ren tekst hvis man lagde mailen ind i Word, så det var ikke kun et par enkelte linier.

Der blev nævnt en helt række ting, både gode samt dårlige og ikke mindst ideer og forslag til hvordan det kunne gøres bedre - Også "detaljer" jeg havde stiret mig selv blind overfor.

Absolut positiv oplevelse - Tusind tak for hjælpen, og din mail/info er gemt.

Mvh Henrik @ Kameravalg.dk

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:29

Jacob:
Du kan sagtens sende PM'er som basismedlem - Du skal bare slå din adblocker fra :-) 

Det er altså ikke rigtigt. Når man ikke er plus medlem så kan man ikke blokere reklamer. Ens adblocker er derfor slået fra som standard.

Jeg kan ikke sende PM, men får en besked om at jeg skal være PLUS medlem for at kunne kontakte medlemmer privat gennem Amino.

Sådan var det ikke i starten... Der er i det hele taget gjort meget her det sidste års tid for at få folk presset til at blive PLUS medlem.

Jeg har været PLUS medlem, men har ikke indtægt i øjeblikket og betaler derfor kun de mest nødvendige ting og desværre er et PLUS medlemskab til Amino ikke deriblandt.

Man kan ikke længere byde på freelancer opgaver, som jeg ellers troede var tænkt til medlemmer der ikke var PLUS medlemmer... Eller jo, men man skal være ekstremt hurtig hvis man skal nå det, inden der er 3 der har budt.

Sådan er det... Man skal efterhånden være PLUS medlem for at få noget ud af Amino... Ærgerligt!

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47149
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:32

Jeg tror du tager fejl Jens - alle kan sende PM og adblocker som sådan er et externt program som blokerer i ens browser - det har intet at gøre med at plus medlemmer slipper for en del reklamer. Har din browser en adblocker kan du ikke sende PM men eller kan du sagtens uden at være plus, sende PM så længe modtageren ikke (som jeg ex) har blokeret det i amino. Jeg TROR du kan - men Amino kan jo lige svare hvis de ser det. 

PM er for alle

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)