Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvejelse af start af ny El firma

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino`er 

Jeg har gået med idéen om at starte en virksomhed og da jeg ikke har så meget erfaring inde får området søger jeg lidt hjælp her.

Firmaet jeg har overvejet at ville starte er et El firma der køber og sælger El til firmaer og andet. Som sagt så har jeg ikke den store erfaring da jeg 16 år, men dog kender jeg en del til hvordan det hele fungere. 

Så jeg ville hører jeg om nogen kunne forklare mig hvordan jeg ligesom skulle begynde og om det overhovedet er en god idé, jeg er meget åben over for forslag .

På forhånd mange tak. :D

Tilmeldt 11. Feb 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:24

den bliver sværd :D 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er jo rart at ikke alle 16 årige vil sælge iphone covers - men her er du vist ude i mere end du kan bide over. Det er meget store kontrakter man skal kunne forhandle for at sælge EL, men du tænker måske mere, om du kan finde en bedre pris til firmaer end den de selv giver.- Svært også

I alle fald, hvis du skal gøre det som virksomhed, og det vil være krav hvis du skal omsætte for over 50.000 kr (MOMSPLIGT) - og nok lidt vigtigt hvis du skal virke seriøs - så skal du til du er 18 år ha dispensation fra statsamtet som du kan læse HER 

VH John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Feb 14
Skrevet kl. 19:27

Med hensyn til hvad tænker du? :D

Tilmeldt 12. Feb 14
Skrevet kl. 19:30

Hej john mange tak for hjælpen, og det kunne godt være du har ret i det måske er lidt for stor en mundfuld og svært når jeg ikke er 18 endnu. 
Men en tak skal du da have :D

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:00

MathiasHansen97:
Firmaet jeg har overvejet at ville starte er et El firma der køber og sælger El til firmaer og andet. Som sagt så har jeg ikke den store erfaring da jeg 16 år, men dog kender jeg en del til hvordan det hele fungere. 

Det hedder så en EL Leverandør. Du kan læse mere her = http://www.nyfors.dk/Handel_med_el-6193.aspx 

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)