Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du IT nørd med mod på mere end et løn job?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Mit firma er kommet i den situation at vores 3 mand har valgt at gå andre veje. Derfor søger vi nu en der kunne tænke sig at være en del af en mindre virksomhed.

Lige nu er vi 2 ejere. Min makker som tager sig af de kedelige tal og hoster op når der skal investeres, og jeg selv som tekniker og ALT det andet, hvilket gør at jeg ikke kan nå alle mine opgaver.

Lidt om os:

Vi er et lille firma som laver elektronikreparationer og IT service, samt salg af tilbehør fra vores fysiske butik på Frederiksberg. Vi startede i 2010 som et par venner som godt kunne lide at hjælpe folk og egentlig syntes der manglede gode priser og personlig vejledning der ude. Senere sprang vores 3. mand fra da vi begyndte at bruge mere tid på firmaet. Min daværende makker og jeg kørte så firmaet indtil 2013 hvor vi fandt en investor og åbnede noget tid efter en fysisk butik. Og som tidligere nævnt valgte min tidligere makker at sælge sin andel grundet mangel på tid, og jeg har siden sensommeren kørt butikken med lidt ekstra hjælp fra vores investor/regnskabsmand.

Lidt om hvad vi søger:

En gut eller gutinde med en god viden inden for IT, elektronik og smartphones. En der har lyst til at knokle på og ved at fyraften er noget for medarbejdere i store firmaer. Du skal fungere som både teknikker/supporter men også som leder da det jo er en anpartshaver vi søger. Altså er der mange "kedelige" opgaver som høre med. Med hensyn til økonomien bør du nok have et job eller studie du får indtægt fra da vi pt. er i et stadige hvor vi stadig bruger pengene vi tjener på at investere men vi har haft en massiv vækst igennem 2013 og er stadig stigende så fortjenesten er lige om hjørnet.

Hvad med anparter?

Med hensyn til anparterne skal de jo desværre købes da vi ikke må eller vil forære dem væk. Men der vil være mulighed for at låne pengene gennem min makker og afbetale over en lang periode eller fra ens udbytte. Prisen på dem og hvor mange man ønsker (alt efter hvor meget tid man vil bruge i firmaet) er til forhandling og vi tager en snak om det på et evt. møde

Regnskaber mm. kan fremvises ved et evt. møde hvis det kommer så langt.

Håber på at høre fra et par energiske mennesker som brænder for at have "sit eget" :-)

P.S folk er velkommen til at komme med kommentarer om hvad der evt. mangler af info i indlægget.

P.P.S Jeg har ingen anelse om indlægget i virkeligheden skulle være i virksomhedsbørsen? Jeg beklager hvis det var tilfældet.

- Dennis

Delta Tech ApS

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)