Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bog scanner med bladre-funktion

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksværk
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 44
Fra  ScandiOne Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag

Jeg ville vældig gerne have indscannet min bogsamling på +500 bøger, så jeg har ledt efter en bogscanner.

Indtil videre har jeg fundet forskelligt, men enten er det ineffektivt (man skal selv bladre) eller også er det ikke til at betale (>50.000€).

Sådan en som der vises her ville jo være lige i øjet: http://www.youtube.com/watch?v=hlOQuuLYavY

Nu spekulerer jeg om ikke der var nogen som vidste hvor man kunne finde sådan en (eller lignende) at låne(?)

Det scanning jeg skal bruge er 'kun' pdf eller jpg. Ikke noget med OCR og den slags.

Jeg kan sagtens læsse bøger i min vogn og køre dem et eller andet sted hen - et antal på 10-20-70 stykker ad gangen, og det behøver ikke være i ét stort hug.

Der er services i USA som kan gøre det, men jeg sender altså ikke alle mine bøger tværs over atlanterhavet. De fleste er indkøbt antikvarisk, og er umulige at genanskaffe.

Jeg vil gerne betale et eller andet, gangbar mønt eller et antal flasker rødvin...

For en ordens skyld skal jeg lige nævne, at bøgerne er mine, jeg ejer de trykte eksemplarer, og digitaliseringen vil udelukkende være til mit eget brug.

Venlig hilsen

Mads Aggerholm

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)