Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der et marked for dette?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 96
Fra  iPhoneProdukt Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg skal til at reklamerer for designermøbler, hvor prisklassen er på 10.000 - 60.000 kr. (Produkterne er altså store investeringer).

Mange af produkterne kan købes på webshopsnettet, men er der reelt nogle som køber dem her? 
Jeg tænker, at folk kun køber disse produkter i fysiske butikker, da de med sikkerhed vil vide, hvordan produktet ser ud.

Er der noget sted jeg kan finde statistik over dette, eller på en måde finde ud af, om markedet eksisterer på nettet?

Billigt Apple Tilbehør til alle versioner af Apples mange produkter.

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 80
Fra  SponsorDB.dk Skrevet kl. 19:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Frederik,

Selvfølgelig vil de fleste nok foretrække at se og mærke møbler i denne prisklasse, inden de trækker betalingskortet frem. 
Skal de kunne sælges via en webshop, skal der ihvertfald lægges stor fokus på at skabe troværdighed. Derudover tror jeg at det vil kræve både stærkt billede- og videomateriale, så man får fornemmelsen af at være tæt på produktet - dog uden mulighed for at røre det. 

Om der findes statistik over dette, har jeg ingen viden om - men mon ikke at der er andre der kan byde ind.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du kigger på antallet af dårlige anmeldelser hos en af de brodne kar i branchen (trustpilot review) er der helt sikkert et stort marked for e-handel med designer møbler.

Jeg tror i øvrigt at mange søger på nettet inden de handler dyre møbler, da priserne kan svinge meget.

Men pas på kopivarer, da de er ulovlige.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)