Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skriver man et pdf dokument

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Der burde intet problem være med at benytte Open Office til formålet, du kan altid lyn hurtigt teste det af ganske gratis.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Ishøj
Tilmeldt 26. Jan 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:58

Jeg kan godt se, at en 16-årigs økonomi ikke nødvendigvis råder over så store beløb til køb af software. Så er Open Office det eneste alternativ, med mindre din samvittighed tillader dig at piratkopiere, hvilket jeg ikke vil opfordre dig til.

Den vil komme frem og være læsbar, ja. 

God vind.

Venligst

Rasmus Hansen

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 23:43

Rasmus Hansen:
Hele ideen bag PDF er netop at skabe et dokument, der ikke kan redigeres i og således kun er læsbart. Du sikrer dig derfor, at det dokument du har ladet florere ikke ændres undervejs.

Hej.

Hvis man bruger dette program, kan man converter PDF til et skriverbart word dokument.

http://www.wondershare.com/pdf-converter/pdf-to-word-converter.html

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47145
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:50

Der står jo også TXT som er det mest simple filformat. Du har vel en computer og et eller andet program du kan skrive din ansøgning i, men jeg ville da lige finde en ven, far, mor voksen med en computer og få det lavet i PDF - Ellers skriv din ansøgning her, og din email, så skal jeg sende dig den i PDF og også inden foreslå om noget skal ændres

vh 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 01:05

Rasmus Hansen:
Hele ideen bag PDF er netop at skabe et dokument, der ikke kan redigeres i og således kun er læsbart. Du sikrer dig derfor, at det dokument du har ladet florere ikke ændres undervejs.

Det er ikke sandt. Idéen var at skabe et format, som kunne bruges på tværs af platforme. Det ligger også i navnet:

PDF = Portable Document Format

Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 02:48

Hej,
Vil klart anbefale dig at downloade Libre Office.
Libre Office, kan næsten siges at være efterfølgeren til Open Office.

Libre Office skriver og læser udmærket ALLE dokumentformater, baade .doc og .docx , selv de gamle Microsoft Works formater klarer den, det klarer Microsoft Office ikke.

Libre Office exporterer til Pdf ved tryk paa en knap.

Til at læse og redigere, samt som pdf printer, vil jeg klart anbefale Foxit Reader. (saa slipper du ogsaa for den tunge, langsomme og notorisk usikre Adobe reader)

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 07:08

Jeg ved ikke, om det er aktuelt for dig, men alle med hjemmeside kan bruge det her gratis program til at forvandle webside til pdf 

http://www.web2pdfconvert.com/

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:30

Rasmus Hansen:
Du kan vælge som foreslået, altså at downloade Open Office, der er ganske gratis. Det skaber til gengæld problemer, hvis dokumenter imellem Open Office og Microsoft word skal behandles, fordi Open Office ikke kan behandle formatet .doc, samtidig med Open Office's format ikke er læsbart i word. Du kan naturligvis også vælge at købe Word og spare besværet.

Open Office læser og gemmer skam fint Word-dokumenter og i øvrigt andre MS-firmater, så det holder altså ikke. Jeg har brugt Open Office i umindelige tider og kan åbne alt jeg modtager af f.eks. Word og Excel filer.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)