Vi har adgang til to dygtige grafikere, og et cms system uden webshop, samt manden der har kodet mange cms'er men ingen webshop.
Så er spørgsmålet hvordan vi billigst og alligevel mest proffesionelt får stykket en webshop sammen. Kravene er at der skal være dankort betaling, og ubegrænset antal varer. Derudover er prisen en prioritet da vi stadig er studerende. Vi forventer en langsom start, men sigter lidt mod at ende stort og proffesionelt.
Jeg har tre forskellige kontakter, to grafikere og en koder. Min koder har udviklet sit eget CMS til almindelige websites, men han har ingen erfaring med shopløsninger og jeg søger hele pakken. Jeg har behov for et system der indenfor relativt kort tid kan køre med dankort/netbank osv., ubegrænsede produkter og evt. samkørsel med et regnskabsprogram. Så er spørgsmålet om det er kontakter der kan være en hjælp, eller om det ikke batter noget alligevel, fordi det firma der skal "overtage" og færdiggøre siden, skal bruge mere tid (og penge) på at tilpasse end de ville have brugt på selv at lave det hele fra starten?