Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kender kunsten til få webshop til løbe rundt?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hi,

Jeg ønsker starte webshop og har 2 ideer om hvad der skal sælges.

Mit problem er, at jeg vil starte med importerer 100 produkter, men lige meget hvilket produkt det er, kan jeg ikke få det til at løbe rundt.

Udgifter er større end profil. Jeg synes bare det genelt for hvilket som helt produkt

Kender i til problemet ?
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 07:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Motivation:
Hi,

Jeg ønsker starte webshop og har 2 ideer om hvad der skal sælges.

Mit problem er, at jeg vil starte med importerer 100 produkter, men lige meget hvilket produkt det er, kan jeg ikke få det til at løbe rundt.

Udgifter er større end profil. Jeg synes bare det genelt for hvilket som helt produkt

Kender i til problemet ?

Altså det er jo ikke sådan at der er en hemmelig formel man kan bruge, og så kører det bare. Der er to ting jeg ser webshops gå ned på igen og igen og det er manglende viden om det at drive en webshop og at nybegyndere starter på de allermest konkurrence prægede nicher.

Se bare hvor mange der vil sælge iphone covers/tilbehør/reservedele og ecigaretter.

Når man starter en webshop får man sjældent succes hvis manglende viden er kombineret med de sværeste markeder, og det er faktisk sjovt hvor mange der starter uden helt basal viden om SEO, Adwords, sporing, konverteringsoptimering m.m. Man kan jo ikke regne med at kunne konkurrere hvis konkurrenterne har 50 gange så meget viden og 200 gange så meget erfaring.

Erfaring er noget der kommer, men viden er noget man kan læse sig til, og inden man starter skulle man måske bruge 500-1000 timer på at sætte sig ind i nogle af de ting det kræver at drive en webshop. Måske man finder ud af undervejs at det gider man ikke, og så har man ikke spildt penge på at få udviklet en webshop.

Omkring udgifter og indtægter, så husk at dine konkurrenter køber langt mere hjem end dig, så de får langt mere rabat end du kan opnå. Endnu en god grund til at vælge en niche med meget lidt konkurrence, og hvor konkurrenterne i forvejen gør det dårligt.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)