Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er på dybt vand - håber I kan hjælpe - Rich Snippets og Google authorship

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Dec 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er altså bange for, at jeg er igang med at rode i noget, der kan skade mere end det gavner.

Det startede med, at jeg igår så i Google webmaster tools, at jeg havde fejl i strukturede data. Der manglede "last updated". Jeg kunne ikke finde ud af at tilføje "last updated" i Wordpress, så jeg hentede dette plugin: All In One Schema.org Rich Snippets

Jeg har udfyldt data, men det hjælper ikke rigtig på min "last updated" fejl til gengæld har jeg nu fået mulighed for at sætte stjerner på mine anmeldelser osv. 

Kan jeg komme til at ødelægge noget ved at rode med Rich Snippets pluginnet? 

Når jeg tester med rich snippets tools, så ser det ud til at virke rigtig fint (altså stadig bortset fra "last updated") med stjerner og det hele.

En anden ting, der undre mig er min Google authorshio. Jeg fik det til at virke for lang tid siden, og mit billede har også været med i søgeresultaterne.

Desværre har jeg opdaget at mit billede ikke længere vises i søgeresultaterne - i følge rich snippets tool, så virker det som det skal.

Nogen der ved, hvorfor mit billede pludselig er væk? Jeg er lidt bange for at jeg har fået lavet noget galt i forhold til Rich snippets, så google straffer mig.

Et eksempel på en side hvor authorshio burde virke: http://taskeforum.dk/modemesse-dyreprint-haar-og-kaeder/

Lige en opsummering af mine spørgsmål:

- Kan jeg "ødelægge" noget ved at bruge "All In One Schema.org Rich Snippets plugin"?

- Hvorfor er mit billede ikke længere med i søgeresultaterne?

- Hvordan får jeg tilføjet "last updatet" til mine wordpress indlæg?

På forhånd mange tak for hjælpen og rigtig god dag

Taskeforum.dk 

Anmeldelser, nyheder, inspiration og daglig blog om tasker.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)