Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

wp featured image, i google organisk søge resultat

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle som ved om man kan få featured image billedet i Wordpress vist i Googles søge resultat.

Så i stedet for at det lille billed der vises i søgeresultatet, er profil billedet fra min Google+ profil, så vises featured image billedet fra den enkelte post?

Tænker det ville kunne tiltrække flere klik hvis folk får vist et lille billed af det de søgte.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:10

Nej, det skal være et ansigtsbillede.

Men ideen er såmænd meget god - vores hoveder siger jo knap så meget om content, men det vil nok i praksis være yderst svært at styrer.

Update:

Madopskrifter kan få billeder vist via rich snippets.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 07:45

Ja mener også jeg har set et af de mad opskrifts sider have billeder.

Så tænkte det måtte kunne lade sig gøre.

Må nok bare vente til google gør det lidt nemmere end at skulle oprette en google profil til alle sine posts :D

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 08:29

Michael R. Gertz:

Ja mener også jeg har set et af de mad opskrifts sider have billeder.

Så tænkte det måtte kunne lade sig gøre.

Må nok bare vente til google gør det lidt nemmere end at skulle oprette en google profil til alle sine posts :D

Det er skam ikke så slemt. Prøv at Google hvordan du får det lavet. Bruger du WordPress er der også gode plugins til at hjælpe.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)