Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til reCAPTCHA på min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har et lille problem på min hjemmeside www.funnie.dk . Folk kan ikke register sig, da jeg ikke kan få min reCAPTCHA til at virke ordenlig. Hvis jeg slår den fra, så tilmelder sig omkring 100 bots om dagen. Skal lige siges på kontakt siden virker det fint nok, det er kun når man skal registre sig det ikke dur?

Nogle der har lidt forstand på det som måske kan hjælpe mig.

Jeg har haft et it firma som har hjulpen mig, med de fleste af mine hjemmesider, man han har så tralvt nu, at der kan gå op til en uge før han kan hjælpe. 

Så nu jeg lidt på røven. Jeg vil selføgelig gerne betale for en service. Men prisen skal også være rigtig. :)

Mvh

Matt

Tilmeldt 4. Feb 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:46

Hejsa Matt

Umiddelbart - så er reCHAPTCHA en ting som mange irriterer sig over.

Jeg vil hellere foreslå at du overvejer at lave et skjult felt du kalder "Email" eller something like that som NAME parametre.

Hvis feltet så er udfyldt, skal den ikke gennemføre registeringen -- det er en nem måde at undgå bots på, uden at generere den "normale bruger".

Det kræver lidt mere indsigt i hvordan din reCAPTCHA er sat op, til jeg kan svare på det, men vil da gerne tage et kig på det.

Men gør dig nogle overvejelser om hvor svært det må være for dine brugere :-).

Du er velkommen til at smide mig en mail på mag@venturesoftware.dk :-)

//Mathias

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 17:32

MathiasGajhede:

Hejsa Matt

Umiddelbart - så er reCHAPTCHA en ting som mange irriterer sig over.

Jeg vil hellere foreslå at du overvejer at lave et skjult felt du kalder "Email" eller something like that som NAME parametre.

Hvis feltet så er udfyldt, skal den ikke gennemføre registeringen -- det er en nem måde at undgå bots på, uden at generere den "normale bruger".

Det kræver lidt mere indsigt i hvordan din reCAPTCHA er sat op, til jeg kan svare på det, men vil da gerne tage et kig på det.

Men gør dig nogle overvejelser om hvor svært det må være for dine brugere :-).

Du er velkommen til at smide mig en mail på mag@venturesoftware.dk // */ // ]]> :-)

//Mathias

Jeg prøvet at sende men mail til dig, men det kunne den ikke.

Den siger mailen ikke virker. Men du kan lige få min mail mattmadsen1985 @ gmail .com

Mvh

Matt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)