Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reseller / white label hosting - hvad kan du anbefale?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg står i en situation hvor jeg skal bruge noget re-seller hosting - med hele pakken:

- Kontrolpanel til alle der opretter webhotel (gerne med mulighed for at indsætte eget logo)

- Mulighed for at tilbyde salg af domæner til kunderne

- Mulighed for en skalerbar løsning - så man kan nøjes med 10-20 hoteller fra starten, og så købe flere til efterhånden

- Ikke have et mega højt oprettelsesgebyr

- Mulighed for at man kan ringe til dem (ikke 24/7, men i hvert fald i alm. kontotid).

De hostingvirksomheder jeg har overvejet har enten ikke svaret tilbage på de mails jeg har sendt (hvilket gør at jeg da SLET ikke tør betro dem mine kunders websider), eller også opfylder de ikke ovenstående krav.

Kan I anbefale en solid hostingvirksomhed - der opfylder mine krav?

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 17:00

Danhost tilbyder reseller løsninger på alle vores produkter. Hvis du gerne vil lægge ud med en webhotelpakke, starter de fra 10 stk., hvor du får 50 GB til rådighed. Al diskplads kan du selv fordele frit mellem alle 10 sites, då du både kan sælge store og små webhoteller. Der er medfølgende mail i pakken og det er let at opgradere til næste pakke. 

Som reseller / forhandler får du også indkøb af domæner til forhandlerpris, så du kan videresælge. 

Vi har ikke et oprettelsesgebyr, men derimod et depositum, du skal betale ved oprettelsen. Når vi har godkendt dig som forhandler, indsætter vi hele depositummet på din konto, så du straks kan handle for dem. 

Dine kunder får eget kontrolpanel med nogle stærke funktionaliteter. 

De bedste hilsner
Kathrine Svendsen,
Danhost 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Fra  Curanet A/S Skrevet kl. 20:36
Curanet tilbyder også en reseller løsning af en lang række hosting produkter. Hvis du bliver oprettet som forhandler af Curanets white label løsninger er der mulighed for, at du kan brande produkterne som du ønsker. 
Du vil få adgang til et forhandler login, hvor du har mulighed for, at købe de forskellige produkter - webhoteller, domæner, server løsninger, Hosted Exchange mm. 
Du er ikke begrænset til bestemte pakker, og vi stiller derved ingen minimumskrav til din virksomhed.

Der er ingen omkostninger forbundet med, at være forhandler hos Curanet, og ej heller oprettelsesgebyr.

Du som forhandler har mulighed for telefonsupport i åbningstiderne (alm. kontortid), og ellers er der mulighed for mailsupport.

Jeg vil meget gerne, og helt uforpligtende, give dig en præsentation af vores produkter og yderligere information om selve reseller konceptet.
Venlig Hilsen
Camilla Sønderup
www.curanet.dk
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)