Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilpasning af købt Magento template fra f.eks. Template monster

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 14
Fra  useWeb Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har overvejet at starte en webshop i Magento, mod tidligere en hosted løsning. 
Men jeg er rimeligt på bar bund mht. til hvor meget jeg kan tilpasse købt en Magento-template, som f.eks. er købt hos Template monter eller lign. 
Hvis nu jeg finder en færdig template der lever op til stort set alle mine krav, men ønsker at tilføje yderligere funktioner, kan det så lade sig gøre? Eller vil det være smartere/billigere at designe en løsning i Photoshop og så få det lavet i Magento fra bunden?

Er der andre ting jeg skal være opmærksom på i forhold til at købe en template?

Mvh Martin

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,
de fleste med en smule erfaring indenfor design og programmering kan tilpasse et færdigt template - så det skal du ikke være nervøs for, find ud af hvad der skal tilpasses og få en række bud på det. Dette kan evt. også gøres via Amino Freelancer.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er rigtigt - det er ikke noget problem at rette et template til. Rent faktisk, så skal du nok forvente en del tilpasninger hvis du køber et færdigt template fra templatemonster. Både designmæssigt og funktionsmæssigt og indholdsmæssigt.

Vores nye side www.billige-hundebure.dk er et tilpasset template fra templatemonster. 

Nogle af ændringerne har jeg fået en fra freelancer.com til at lave - han tager vist 15usd i timen. De lidt større og vigtigere ændringer får jeg lavet af en herhjemme.

Så et template er helt sikkert en rigtig god og hurtig måde at komme igang :) Men det kræver selvfølgelig også lidt tid....

Hilsen Morten

Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 14
Fra  useWeb Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres svar Smile
 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)