Hvis jeg skal sende en privat besked til en person på Facebook som jeg ikke er ven med, så havner min besked i anden-mappe hos modtager, men jeg kan vælge at betale for at få den lige igennem
Din besked vil blive sendt til xxxx Andet-mappe, eftersom du ikke er forbundet med personen på Facebook. se mere
Send beskeden direkte til xxxx indbakke for DKK 6,32
Men hvis jeg vælger en anden person i samme land og i samme by så er prisen lige med, noget helt andet, hvorfor det ????
Send beskeden direkte til xxxx indbakke for DKK 83,87
Men jeg ville skrive en besked til nogle jeg har kendt en gang, og hvis ikke den skal havne i "anden mappe" så koster det penge :(
Prøv bare at tag en person som I ikke kender og så ville sende dem en besked (dog uden at gøre det) så skriver de at du skal betale, for ikke at havne i "anden mappe"
Kan ikke forstå hvorfor og slet ikke hvorfor der er forskel på prisen, alt efter hvem du sender til ?
Jeg har ikke opdaget før nu, at det koster penge, som du nævner.
Jeg vil skyde på, det er en måde at få skovlet flere penge i kassen, efter en dårlig start på aktiemarkedet, og "begrænsede" indtægter.. Jeg vil dog mene, det er et ret drastisk tiltag - hvorfor skal det nu koste penge at kontakte eventuelle venner og familiemedlemmer, som man måske ikke har tilføjet som vener? Blev hele konceptet ikke bygget op omkring netop at det skulle være nemt og tilgængeligt?
Hvorfor beløbet er anderledes, alt efter hvem der sendes beskeder til, har jeg dog ingen idé om. Det lyder besynderligt - måske andre har input omkring dette?
Jeg har ikke opdaget før nu, at det koster penge, som du nævner.
Jeg vil skyde på, det er en måde at få skovlet flere penge i kassen, efter en dårlig start på aktiemarkedet, og "begrænsede" indtægter.. Jeg vil dog mene, det er et ret drastisk tiltag - hvorfor skal det nu koste penge at kontakte eventuelle venner og familiemedlemmer, som man måske ikke har tilføjet som vener? Blev hele konceptet ikke bygget op omkring netop at det skulle være nemt og tilgængeligt?
Hvorfor beløbet er anderledes, alt efter hvem der sendes beskeder til, har jeg dog ingen idé om. Det lyder besynderligt - måske andre har input omkring dette?
Mvh
Morten Bagge
Ja Morten, Jeg kan heller ikke forstå det og ved ikke hvor jeg skal finde en forklarning på det men der er jo en masse kloge hoveder, her på Amino, der er da en der må vide det, eller kan finde ud af det, Hvem kommer først med svaret