Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne du tænke dig en praktikant?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære amino'er! 

Jeg skal i forbindelse med min uddannelse på HG international ud og finde mig en praktikplads i uge 9. Personligt har jeg altid selv været med skeptisk med praktikpladser, da man alt for mange steder, ikke får noget som helst ud af det. (Man lærer måske at støvsuge 200 kvm, hvis man er heldig) Så denne gang har jeg tænkt mig at være lidt på forkant, så jeg ikke er nødsaget til at tage den sædvanlige rute ned igennem strøget, for at tilbyde min gratis arbejdskraft i en uge, for så at ende i en butik, som sætter mig til alle de mildest talt unødvendige opgaver. 

Så denne gang tænkte jeg, at jeg ville prøve at forhøre mig her på amino, da jeg er overbevidst om, at der er mulighed for at finde en rigtig fed praktikplads, hvor jeg rent faktisk kan bidrage med noget, samt få en masse med videre i bagagen! :) 

Kan lige kort nævne lidt om mig selv, og kan vel altid starte med navnet ;) 

Jeg hedder Nicolas og er 20 år gammel, til hverdag studere jeg på HG international linje, hvor jeg blandt andet beskæftiger mig med fag som virksomhedsøkonomi og afsætning. Ved siden af mit studie har jeg mit fritidsarbejde i Føtex, hvor jeg arbejder en gang om ugen. Jeg har tidligere været fuldtidsansat i samme Føtex, og har arbejdet der i lidt over 5 år. Jeg er meget udadvendt og social. Jeg er aldrig bleg for en joke, og har altid det gode humør med på arbejde. Selv om jeg godt kan lide at fjolle, så tager stadig mit arbejde meget seriøst. Da jeg er lukkeansvarlig for food afdelingen på min faste vagt, har jeg udviklet mig til en selvstændig og ansvarsfuld ung mand, så at sige :) 

Og til dig som ikke kunne overskue alt den tekst ovenover, så kan jeg lige opsamle de ting, jeg har at tilbyde her:

- Jeg er altid glad og i godt humør

- Jeg er seriøs og fremadrettet

- Klar på at lytte og lære

- Klar på at give mig 110% de 5 dage

Jeg søger egentlig ikke noget specifikt, så om du har arbejder i et advokat firma eller et rengøringsfirma er sådan set ligemeget. Jeg er åben overfor alt! Bare I er klar til at lære fra jer/dele jeres erfaringer osv. 

Da jeg er bosat i Århus, ville det være at foretrække en virksomhed i Århus eller omegn.. Andet kan dog også have interesse, da jeg er villig til at bo på hotel eller lignende i perioden, såfremt det skulle ligge længere væk.

Fang mig evt på nicolas@niron.dk, hvis du har flere spørgsmål (telefon nr samt billeder eller lignende kan fremsendes på mail)

Glæder mig til at høre fra jer! 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)