Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger én, som er skarp indenfor løn, AM-bidrag etc.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften (eller nat) Amino'er!

Jeg søger én, som er superskarp indenfor løn, AM-bidrag og hvad De nu ellers hedder. Jeg er på bar bund indenfor området, og søger derfor en person, som er ekspert indenfor området. Jeg har en del spørgsmål, og hvis dét er nødvendigt, gives betaling selvfølgelig, for svar på disse spørgsmål. 

Hit me up!

Mvh, 

Frederik

Fra Aakirkeby
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 08:02

Jeg vil gerne være behjælpelig.

Mvh
Thomas Jørgensen
Revisor HD (R)

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47145
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:00

Jeg ville tro emnet var ret enkelt så du kunne få gratis svar ved at spørge konkret. AM bidrag eller bruttoskat betales af al indkomst fra løn, honorar, freelance, overskud osv - og der er ikke noget fradrag i det, derfor titlen bruttoskat. Den alm skat beregnes så af det som er tilbage efter træk af AM bidraget.

I begyndelsen var det et egentlig arbejdsmarkedsbidrag og visse ting var fritaget (som sjovt eksempel forfatter manuskript rettighed som ikke blev set som arbejde) men idag fungerer det i princip som en ren bruttoskat.

Det betales ikke af f.eks. pensioner eller kapitalindkomst som jo i begge fald kommer fra penge hvor der er betalt AM bidrag allerede, for pensioners indbetaling koster AM bidrag selv om der er fradrag i andre skatter og opsparet kapital kommer jo fra noget hvor der allerede er betalt am bidrag

Kom bare med konkret spørgsmål, så kan nogen, sikkert også langt mere vidende om am bidrag end jeg, supplere. Hvad der formålet?

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)