Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jeg har brug for hjælp til nyt firma.

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 14
Indlæg ialt: 86
Fra  LKH Byg ApS & LK Epoxy Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.
Ved godt at det er umuligt at låne penge i DK, men kunne man låne 1,5 mil med alle de afgifter og skatter og tillægs skatter osv::)) koste i sidste  ende.
Hvad er realistisk af år?
Har talt med Sydbank og Vekstfonden og det er nemmere at tage til nordpolen og slå en streg i vandet der oppe, beskeden var at jeg skal stå med min det halve selv, jeg kan godt forstå at unge mennesker bliver ansat og ikke er ivæksættere med det bøvl man skal igennem i forhold til da jeg startede.
Lån Balance: 1.500.000,00 kr.
Lånerente :
Lånets løbetid :
Månedlige lån betaling :
Antal ydelser:
Kumulerede betalinger :
Samlet renter betalt :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:10

Start med at skære ned på alle de tråde med told og røveri og hvad du ellers har af tråde der bare stråler ud af frustration og ikke andet og prøv at vise, at du har seriøs forståelse for det du beder om - det skræmmer en hver ellers interesseret investor bort

Du er inden for et MEGET vanskeligt område i byggeri, hvor investorer ikke hænger på træerne - det er ikke din skyld, men sådan er tiden og byggeri sat sammen

Mange vil ikke fatte hvorfor sælger vil sælge når det er så 110% stensikkert, at der på ingen tid tjenes alle pengene retur

1. 1, 5 mio - ca 15% (kunne være deromkring men nok også en del højere højere - hvis du kan finde en der vil stille op) 10 års løbetid (ikke umuligt) 
  2. Rente er så 15% af gennemsnit 750.000 kr (1.5 i start - 0 i slut) = 112.500 per år eller 1.125.000 ialt
  3. Tilbagebetaling i snit 150.000 kr per år men i start langt mest rente og mindst tilbagebetaling - et gennemsnit ender på 112.500 + 150.000 = 262.500 kr per år
  4. Ydelser kan variere - lige fra månedlige til halv/helår

Jeg tror ikke du får et lån til formålet uanset hvor meget du hopper på tungen, her eller på nordpolen desværre - du skal ha sælger med til at finansiere det

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Jan 14
Fra  LKH Byg ApS & LK Epoxy Skrevet kl. 16:01

Hej John.

Tak for input.

Pt. er der tilbud der ligger mile fra hvad du skriver, kan ikke kommenter på det pt. men går det igennem får du det at se.

Vh Lars

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:31

Absolut held og lykke med dem - ingen tvivl om, at du brænder for det, og det kan række et godt stykke. Kan du låne uden sikkerhed til meget under 15% p.a. så er det tegn på, at nogen tror meget på det, lige som du gør.

vh

Tilmeldt 20. Jan 14
Fra  LKH Byg ApS & LK Epoxy Skrevet kl. 16:33

Til Aminoer og andre.

Dette produkt jeg søger kapital til har ikke noget diregte at gøre med byggeri eller bygge brancen at gøre, som tømrer murer og malere.

Der er en forbedring til den der har brug for det, jeg skal nok komme ind på det senere når jeg kan skrive frit::))

Vh Lars

Tilmeldt 20. Jan 14
Fra  LKH Byg ApS & LK Epoxy Skrevet kl. 16:41

Hej John.

Du kan godt lide at lave lidt om på hvad man skriver.

Jeg skriver intet om at der ikke skal stilles sikkerhed, der er tilbud som skal ses igennem, det skal jo også lige tjekkes om det er noget jeg selv kan stå bag ved og om de er relle.

Tror også at du ville syntes at det er en fantastisk virksomhed hvis du viste hvad det var.

Vh Lars

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:01

LKH Byg ApS:
Jeg skriver intet om at der ikke skal stilles sikkerhed,
Jamen helt OK - det har du jo bare slet ikke været inde på, for det gør da en ganske stor forskel både for en bank og en investor hvis der kan stilles en egentlig sikkerhed. Stadigt held og lykke med det

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 03:45

Lars Kristensen:
told & røveri

Jeg bliver en lille smule irriteret over ovennævnte.... Vil du ændre på systemet, så glem virksomhedsideerne og gå ind i politik for at ændre skattetrykket....

Jeg er heller ikke selv altid helt tilfreds med SKAT. En meget emsig tjenestemand fra (dengang) Told & SKAT erklærede mig konkurs i 2001, men affinder mig med at samfundet koster penge at få til at løbe rundt.

Jeg har selv som ung fået bistandshjælp, ja, det hed det dengang. Jeg har modtaget børnefamilieydelse, mine børn har gået gratis i skole, min børn har fået rettet tænder, min yngste pige er blevet lappet sammen på rigshospitalet efter en temmelig alvorlig rideulykke og sådan kan vi jo blive ved. Ting som vi tager helt naturligt.

Jeg fik efter 3½ års forløb (da jeg valgte at tage en voksenlæreplads undervejs i gældssaneringsforløbet) en gældssanering i 2009, hvor min gæld blev nedskrevet til 25 %, så jeg kender alt til at være på røven. Og min point er at det trods alt er samfundet der gav mig denne mulighed for at komme videre.

Set i bakspejlet kan det jo aldrig være SKAT´s skyld, at man ikke afregner sin moms og skat ! Det at betale moms er jo lig med at du tjener penge og når du tjener penge, ja, så skal du også betale skat, -nøjagtigt som var du lønslave...

Undskyld det sure opstød.....

Søren

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)