Jeg arbejder som senior konsulent i LIPA Sourcing - dansk-kinesisk virksomhed med fokus på produktion og eksport i og til Kina. I den forbindelse har en af vores Kinesiske kontakter bedt mig lægge et tilbud ud til åbent bud. Vi søger derfor et tilbud fra en dansk smykkevirksomhed - gerne med produktion i danmark - der ønsker at høre mere om et tilbud om at komme ind på det kinesiske smykkemarked.
Vores kontakt i Kina arbejder med high-end kunder, men da den Almene (rige) kineser stadig ikke er helt up-to-date på brand-awareness i EU og resten af verden er der stort marked for DANSK Design i Kina. Alt hvad der er designed/made in Denmark bliver solgt til meget hurtigt i Kina. Vi tilbyder muligheden for at sætte forbindelsen og ordne en aftale der er fordelagtig for begge parter. Segmentet i Kina er yderst rige og kendte personer og vores kontakt har netværket i orden - det kan vi forsikre om.
Hvis det lyder interssant så kontakt venligst per mail: philip.femo@gmail.com & lise.zmtrade@gmail.com
Inkluder hjemmeside og referencer så vi kan gennemgå hvad der måtte være interessant. Inkluder meget gerne en beskrivelse af virksomheden og dens historie - skulle det være ukendt. Dette er en UNIK mulighed for at udvide under minimale omkostninger til internationale markeder - Stærk eksponering i Kina smitter hurtigt.
Hvis jeg var dig, ville jeg kontakte etablerede smykkevirksomheder, der agerer på det danske marked, da de fleste gerne vil have en del af det kinesiske marked.
Ved ikke lige hvor mange henvendelser du får gennem amino, når vi taler luksus smykker, da de fleste herinde nok allerede bestiller hjem fra kina, meen kan selvfølgelig være der sidder en derude, som har eget værksted og bruger kvalitetsmaterialer. Men tag fat i et etableret smaykkefiram, for der skal en rimelig god volume til at slå igennem i Kina, vil jeg tro.
Var bare et råd, men kunne være fedt hvis et start-up tog imod udfordringen.